Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در چهارمین بازی مرحله پلی‌آف لیگ NBA به سومین پیروزی متوالی خود مقابل پورتلند تریل بلیزرز رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در چهارمین دیدار خود در مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سومین پیروزی خود مقابل پورتلند تریل بلیزرز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبران جیمز در این بازی هم ستاره لیکرز بود و 30 امتیاز، 6 ریباند و 10 پاس گل به نام خودش ثبت کرد. برای پورتلند هم یوسف نورکیچ، 20 امتیاز و 13 ریباند داشت.

در بازی دیگری که در سالن «ادونت هلث» شهر اورلاندو برگزار شد، تیم اوکلاهماسیتی تاندر با 26 امتیاز و 6 ریباند کریس پل بر هیوستون راکتس غلبه کرد تا دو تیم در بازی شماری 2 بر 2 مساوی شوند. بازی درخشان جیمز هاردن که با ثبت 32 امتیاز، 8 ریباند و 15 پاس گل به پایان رسید نیز سودی برای راکتس نداشت.

پلی‌آف لیگ NBA| پیروزی لیکرز با درخشش جیمز/ تاندر از سد راکتس گذشت

تیم میامی هیت هم با کسب چهارمین پیروزی مقابل ایندیانا پیسرز به مرحله دوم پلی‌آف و جمع 4 تیم برتر کنفرانس شرق  صعود کرد. تورونتو و بوستون، دیگر تیم‌های حاضر در نیمه نهایی کنفرانس شرق هستند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی 121 - اورلاندو 106 (3 بر یک به سود میلواکی)
هیوستون 114 - اوکلاهماسیتی 117 (2 بر 2 مساوی)
ایندیانا 87 - میامی 99 (4 بر صفر به سود میامی)
لیکرز 135 - پورتلند 115 (3 بر یک به سود لیکرز)

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,28/CT1 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... پلی‌آف لیگ NBA| بوستون و تورونتو صعود کردند/ شاهکار دیگری از دونچیچ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پلی‌آف لیگ NBA| بوستون و تورونتو صعود کردند/ شاهکار دیگری از دونچیچ واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۲ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۳ جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض ۴ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۵ تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود ۶ موراتی: تبلیغ اینتر نشان داد که این تیم مسی را می‌خواهد ۷ اولین جلسه تمرین یوونتوس زیر نظر پیرلو و با حضور رونالدو ۸ بررسی رقم قرارداد ویلموتس با ساحل‌ عاج و ایران؛ نزدیک به دو برابر برای هیچ/ بی‌کفایت‌ها! مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض جمشیدی: بر خلاف تصورات گلف و مینی‌گلف رشته‌ای گران نیست/ نمی‌خواهیم صددرصد بارمان بر دوش وزارت ورزش و کمیته باشد گنج‌زاده: تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هاست/ پول غرامت ویلموتس بودجه ۱۰۰ سال کاراته است یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس /‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال پلی آف لیگ NBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الخلیج در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در دقایق ۱۷ و ۵۷ و سادیو مانه در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

التاریس در دقیقه ۸۲ تک گل الخلیج را رقم زد.

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج کد خبر 749932

دیگر خبرها

  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس