Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:00:44 GMT

توافق مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تکواندو با ملی پوشان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۳۲۲۳

توافق مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تکواندو با ملی پوشان

به گزارش خبرنگار مهر، دارنده شش عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور، برای فصل جدید این مسابقات علاوه بر حفظ ترکیب اصلی، سه ملی پوش خود را نیز به همراه خواهد داشت تا همچنان با قدرت برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی پای به «شیء هاپ چانگ» لیگ بگذارد.

بر همین اساس میرهاشم حسینی یکی از دو مرد المپیکی تکواندو، سروش احمدی دارنده نشان نقره سال ۲۰۱۹ و نقره آسیا در سال ۲۰۱۸، سعید رجبی دارنده نشان طلای آسیا و بازی‌های آسیایی سه ملی پوشی هستند که شاگردان پیام خانلرخانی را در فصل پیش رو همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های حاضر در رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی به دنبال جذب نفرات مد نظر خود هستند که ستاد کرونا در ورزش تاکنون هیچ مجوزی در خصوص برگزاری مسابقات بخصوص در رشته‌های رزمی آن هم در بخش مبارزه صادر نکرده است.

کد خبر 5007068

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی فدراسیون کشتی مارک ویلموتس دربی ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد