Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر مسابقات جهانی هم برگزار نشود ما باید انگیزه‌ در بچه‌ها ایجاد کنیم چون راه المپیک را باید ادامه دهیم. - اخبار ورزشی -

محمد بنا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صدور مجوز برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشتی اظهار داشت: طبیعتا وقتی مسابقه‌ای نباشد یعنی برنامه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اگر بخواهیم در این وضعیت اردو تشکیل دهیم، اردوی کوتاه مدت خواهد بود که بچه‌ها را بیاوریم. می‌خواهیم به آنها این را بگوییم که دوباره کشتی هست و از این موضوع انگیزه بگیرند.

وی ادامه داد: اینکه ما هدف‌مان باید جهانی 2020 باشد یا نه، چیزی است که اتحادیه جهانی مشخص می‌کند که آیا می‌توانیم اواخر آذر و اوایل دی‌ماه جهانی را برگزار کنیم. اگر برگزار هم نشود ما باید انگیزه‌ در بچه‌ها ایجاد کنیم چون راه المپیک را باید ادامه دهیم. در فروردین و اردیبهشت سال آینده مسابقات گزینشی المپیک را در پیش داریم. من که بعید می‌دانم مسابقات جهانی برگزار شود، اگر هم برگزار شود، طی روزهای 30 آذر تا 7 دی خواهد بود و بلافاصله بعد از آن باید در فاز گزینشی‌ها برویم.

بنا که همچنان معتقد است اتحادیه جهانی در سال 2020 قادر به برگزاری مسابقات جهانی کشتی نخواهد بود، تاکید کرد:‌ دی‌ماه، اواخر سال میلادی می‌شود و همه جا دنبال جشن‌ سال نوی‌شان هستند، بعید است در آن تاریخ مسابقه برگزار شود. اگر نناد لالوویچ بتواند برای یک سال دیگر خودش و هیئت رئیسه اتحادیه جهانی مجوز ادامه کار بگیرد، آن وقت شاید همه چیز و انتخابات اتحادیه جهانی به المپیک و بعد از آن موکول شود. در اتحادیه جهانی درگیری‌های خودشان را دارند و این مسائل هم در تصمیم‌گیری‌شان در مورد برگزاری مسابقات جهانی تاثیر دارد.

احتمال افزایش یک تیم به لیگ برتر کشتی فرنگی/ شاید مسابقات در 2 گروه برگزار شود



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۲ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۳ جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض ۴ پیام نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان ۵ تصویری متفاوت از مهدی تاج در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در کمیسیون اصل نود ۶ موراتی: تبلیغ اینتر نشان داد که این تیم مسی را می‌خواهد ۷ اولین جلسه تمرین یوونتوس زیر نظر پیرلو و با حضور رونالدو ۸ بررسی رقم قرارداد ویلموتس با ساحل‌ عاج و ایران؛ نزدیک به دو برابر برای هیچ/ بی‌کفایت‌ها! مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض جمشیدی: بر خلاف تصورات گلف و مینی‌گلف رشته‌ای گران نیست/ نمی‌خواهیم صددرصد بارمان بر دوش وزارت ورزش و کمیته باشد گنج‌زاده: تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هاست/ پول غرامت ویلموتس بودجه ۱۰۰ سال کاراته است یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس /‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی مسابقات جهانی اتحادیه جهانی برگزار شود بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی