Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:00:31 GMT

عملیات اجرایی احداث شبکه برق منطقه نوبران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۳۳۹۳

عملیات اجرایی احداث شبکه برق منطقه نوبران آغاز شد

همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی احداث۳۹ کیلومتر شبکه دو مداره فشار متوسط منطقه گزل دره نوبران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد اله داد» در این مراسم که با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ساوه و مدیران ارشد صنعت برق و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: شبکه دو مداره فشار متوسط منطقه  گزل دره نوبران به طول 39 کیلومتر با مبلغی بالغ بر 110میلیارد ریال با هدف اصلاح ولتاژ منطقه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي، افزود: با انجام این پروژه، معضل افت فشار برق در  ۲۶ روستا و ۷۵ حلقه چاه آب در این منطقه مرتفع  شود.

 

وی با اشاره به اینکه  تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار،احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابر از  جمله پروژه هاي قابل بهره برداري و کلنگ زنی در هفته دولت است، ادامه داد: شرکت توزیع برق استان مرکزی عهده دار خدمات رسانی به بیش از 740هزار مشترک با 21هزار کیلومتر شبکه برق و 16هزار دستگاه ترانسفورماتور است.

 

در ادامه این مراسم نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در خصوص برق رسانی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای دولتمردان نظام است تا ارتباط خود را با مردم تقویت کرده و ضمن معرفی خدمات دولت از نظرات آنها نیز برای ادامه و بهبود هر چه بیشتر امور بهره گیرند.

 

حجت الاسلام سبزی، بابیان اینکه صنعت برق استان مرکزی در راه اعتلا و آبادانی گام برمی دارد، خاطر نشان کرد: علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان و کمبود نقدینگی ،صنعت برق در راه خدمت رسانی به ملت پیشرو بوده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع برق استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر