Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@18:52:28 GMT

کارت بازرگانی ۲۱۰۰ صادرکننده متخلف تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۳۴۱۳

رئیس سازمان توسعه تجارت از تعلیق کارت بازرگانی ۲۱۰۰ صادر کننده متخلفی که رفع تعهد ارزی آن ها صفر بود، خبر داد.

حمید زادبوم با بیان اینکه، کسانیکه رفع تعهد ارزی انجام نداده اند در دو گروه تولیدی و بازرگانی دسته بندی کردیم گفت: برای واحدهای تولیدی مقرر کردیم تا آخر شهریور مهلت داشته باشند به رفع تعهد ارزی در تعامل با بانک عامل خود اقدام کنند در غیر این صورت ۳۱ شهریور کارت بازرگانی آن ها تعلیق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حوزه بازرگانی، کارت بازرگانی ۲ هزار و ۱۰۰ صادر کننده ای که صفر درصد تعهد ارزی داشتند تعلیق شد، در این حوزه صادرکنندگانی که تا ۳۰ درصد ایفای تعهد ارزی داشتند اگر تا ۱۵ شهریور تعهد ارزی آن ها رفع نشود در این روز کارت آن ها تعلیق می شود و صادرکنندگانی که رفع تعهد ارزی آن ها ۳۱ تا ۶۹ درصد است در تاریخ ۳۱ شهریور و در صورت ایفا نشدن بقیه تعهد ارزی، کارت بازرگانی شأن تعلیق می شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: البته ما کارت های بازرگانی را ابطال نکردیم بلکه فعلاً تعلیق کردیم تا در صورت اعلام بانک مرکزی مبنی بر ایفای تعهد ارزی، دوباره کارت آن ها فعال شود این تصمیم بر اساس نظر کارگروه پایش رفتار تجاری، اتاق بازرگانی، گمرک و وزارت صمت اجرایی شد.

برچسب ها: سازمان توسعه تجارت ، کارت بازرگانی ، تعهد ارزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Jo5

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت کارت بازرگانی تعهد ارزی کارت بازرگانی رفع تعهد ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده

خزعلی گفت: «طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.»

به گزارش مهر، او گفت: «والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند. یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و ازهمین‌رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی-اسلامی هرچه بیشتر در جامعه رواج یابد.»

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست