Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این مراسم همه ساله در روز عاشورا دراین شهرستان با شور و شکوه خاصی برگزار می‌شد که امسال برای حفظ سلامت مردم، مراسم نخل گردانی و تزئین نخل برگزار نمی‌شود.

او افزود: امسال نماد نخل در صحن هئیت حسینی این شهرستان با حصار و بدون دسترسی مردم تعبیه خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی نژاد با اشاره به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی مسئولان هیئت‌های عزاداری افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا در این خصوص به عنوان قانون برای همه لازم الاجراست و اگر رعایت نکنیم و فردی گرفتار کرونا شود، گناه و جرمی را مرتکب شده ایم.

بیشتر بخوانید

نگاهی به آداب و رسوم مردم خراسان جنوبی در عزاداری حسینی(ع)

رئیس اداره تبلیغات شهرستان خوسف بیان کرد: شرایط کنونی مطلوب همه ما نیست که عزاداری‌ها اینگونه برگزار شود، اما، چون حفظ سلامت و جان مردم در میان است همه باید خود را مکلف به اجرای ضوابط بهداشتی بدانیم.

او با قدردانی از مردم در برگزاری مراسم عزاداری با رعایت همه شیوه نامه‌ها افزود: خوشبختانه هیئت‌ها و عزاداران در چند شب محرم با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی خوبی کرده اند که امیدواریم همان گونه که اعلام شده عزاداری‌ها در فضای بسته نباشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی هیئت حسینی کرونا محرم99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،دادی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف گفت: یک قطعه بوتیمار که در اثر شکستگی بال از نظر جسمانی ضعیف شده بود از سوی یکی از دوستداران طبیعت و نیروهای اداره گاز شهرستان خوسف تحویل نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف شد.

بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای از راسته پلیکان‌ سانان و خانوادهٔ حواصیلان است، ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است.

بوتیمار رابطه‌ای کاملا نامانوس و غریبانه با انسان‌ها دارد؛ غالبا از آنها دوری می‌کند و بیشتر اوقات در مخفی گاه خود به سر می‌برد.

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • سرگذشت عجیب «سنگ سرنوشت»؛ از پلّکان تا نماد سلطنت (+عکس)
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست