Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از بخش‌های مختلف فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن کالا و بار در ۵ ماه گذشته در استان جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملاً عادی و روان است، افزود: در مدت یاد شده ۱۲۶ هزار و ۵۷۸ برگ بارنامه صادر شده و محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت از عمده کالا‌های جابجا شده در استان طی ۶ ماه گذشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را جزو اولویت اصلی این اداره عنوان کرد و افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

شیرین زاده از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزار و۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد:۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل محصولات کشاورزی ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین