Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عاشقان و خادمان امام حسین(ع) هرکس به نوعی آتش عشق خود را نمایان می‌کند، حامد نیز از عاشقانی است که از دوران نوجوانی خود عاشقانه پرچم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را هرساله بر زیر سوزن چرخ خود می‌برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در جوار تمامی نگرانی‌ها و دلواپسی‌ها باز هم شمیم عاطفه‌ها در کوچه‌ها آزاد شد و شهر ما پیراهنی مشکی بر تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه محرم، ماه اشک و غم و عشق آمد و این بار پرشورتر از گذشته فانوس‌های اشک و غم را در گوشه و کنار این شهر شعله‌ور کرد.

عاشقان و خادمان امام حسین(ع) هر کس به نوعی آتش عشق خود را نمایان می‌کند، حامد نیز از عاشقانی است که از دوران نوجوانی خود عاشقانه پرچم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را هرساله بر زیر سوزن چرخ خود می‌برد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در این باره اظهار داشت: از سن 12 سالگی و به واسطه فعالیت برادرم در این کار به حرفه پرچم‌دوزی علاقه‌مند شدم و اکنون نزدیک به 10 سال است که در این حرفه به اهل‌ بیت(ع) خدمت می‌کنم. امیدوارم که روزی به عنوان یکی از خادمان حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) باشم.

مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر روایت تسنیم از آئین‌های خاص نطنز در ایام محرم/ آئین 400 ساله "جغجغه‌زنی" در ابیانه لغو شد برگزاری روضه محرم در بیان آیت‌الله بهجت/ فقط خدا می‌داند به یاد امام حسین(ع) بودن، چقدر اجر دارد

حمیدرضا امینی، دوزنده پرچم‌های هیئت‌های مذهبی در استان اصفهان تصریح کرد: حدود 25 سال است که در این حرفه مقدس مشغول به فعالیت بوده و دارای سابقه دوختن پرچم‌ برای هیئت‌های مذهبی در اصفهان، سایر شهرها و همچنین برای سایر محبان امام حسین(ع) در سایر کشورها هستم، در حالی که افتخار دوختن پرچم برای حرم سیدالشهدا(ع) و گنبد آن را نیز داریم.

انتهای پیام/167/ش

R41346/P/S6,51/CT7 بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر روایت تسنیم از آئین‌های خاص نطنز در ایام محرم/ آئین ۴۰۰ ساله "جغجغه‌زنی" در ابیانه لغو شد اخبار تلویزیون| پخش روضه حاج منصور ارضی از رادیو/ "شب دهم" با زبان آذری و نماهنگ محرمی به صداوسیما آمد + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر روایت تسنیم از آئین‌های خاص نطنز در ایام محرم/ آئین ۴۰۰ ساله "جغجغه‌زنی" در ابیانه لغو شد اخبار تلویزیون| پخش روضه حاج منصور ارضی از رادیو/ "شب دهم" با زبان آذری و نماهنگ محرمی به صداوسیما آمد + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۳ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۴ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۵ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۶ ۱۷۰ فرش برای ساخت حرم امام حسین(ع) در چهارمحال و بختیاری اهدا شد ۷ روایت تسنیم از آئین‌های خاص نطنز در ایام محرم/ آئین ۴۰۰ ساله "جغجغه‌زنی" در ابیانه لغو شد ۸ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند شرکت‌های دانش‌بنیان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان درآمدزایی کردند/ ایجاد ‌۳۰۰ هزار شغل ‌در این شرکت‌ها گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس /‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین ع جغجغه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی