Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، علی تصدیقی که پیش‌ از این فیلم کوتاه «تردید» را کارگردانی کرده بود در نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند داستانی، «۱۳ سالگی» را با گروهی از بازیگران جوان و تئاتری در شمال کشور جلوی دوربین برد.

این فیلم درباره پسری به نام امیرعلی است که جشن تولد سورپرایزی برای خواستگاری از مهناز ترتیب داده است، ولی با فاش شدن راز قدیمی همه‌چیز به هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویان مکری، نیلوفر زوارق، بهناز توسلی، علی سام صادقی، صدف برادران، آرین رضایی، سجاد طبسی و نیما راد بازیگران فیلم «۱۳ سالگی» هستند.

فرهاد قدیمی تهیه‌کننده فیلم «۱۳ سالگی» را بر عهده دارد و این فیلم محصول سییرا استودیو است. این استودیو از سال ۱۳۹۵ توسط علی تصدیقی و فرهاد قدیمی برای تولید فیلم و انجام مراحل پس از تولید فیلم راه‌اندازی شده است.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: علی تصدیقی، تهیه‌کننده: فرهاد قدیمی، فیلمنامه: علی تصدیقی، پویان مکری و نیلوفر زوارق، مدیر تصویربرداری: جعفر اصلانی، مشاور کارگردان: علیرضا فرید، موسیقی: حسین منصف، مدیر تولید: بهرام بهرام، طراح گریم: بتینا ابوالقاسمی، صدابردار: اشکان طلوعیان، جلوه‌های بصری: ارغوان تصدیقی، لابراتوار و اصلاح رنگ: سییرا استودیو، دستیار کارگردان و طراح صحنه: بهنام معتمدی، منشی صحنه: لاله میرقربانی، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، عکاس و تصویربرداری پشت‌صحنه: زینب حسینی نژاد، مترجم: سپیده اشرفی، تدارکات: آیدین اسدی، آوا: بهناز حکیم، تولیدشده در سییرا استودیو.

کد خبر 5007810 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم داستانی تصویربرداری کارگردان سینما محرم 99 تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه فیلم سینمایی ویروس کرونا شبکه پنج سیما رادیو نمایش محمدرضا شجریان فیلم مستند سازمان صداوسیما شبکه نسیم ۱۳ سالگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد