Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:46:42 GMT

فهرست فن‌خال برای یونایتد: نیمار، لواندوفسکی، مانه!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۰۲۸

فهرست فن‌خال برای یونایتد: نیمار، لواندوفسکی، مانه!

لوئیس فن خال می‌گوید زمانی که هدایت منچستریونایتد را به عهده داشته تلاش کرده نیمار، لواندوفکسی و سادیو مانه را به این تیم منتقل کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فن خال مربی کهنه کار هلندی می‌گوید در دورانی که سکان هدایت منچستریونایتد را به عهده داشته سعی کرده ستاره‌های بزرگ این روزهای فوتبال دنیا از جمله کسانی مثل نیمار، رابرت لواندوفسکی و سادیو مانه را به اولدترافورد منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فن خال در سال 2014 به اولدترافورد رفت تا به جای دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد شود. او به مدت دو فصل این سمت را عهده دار بود. فن خال در فصل 2015-2016 با تیمش فاتح جام حذفی انگلیس شد ولی باشگاه در نهایت او را اخراج کرده و ژوزه مورینیو را به جایش به کار گرفت.

 

فن خال حالا در گفتگو با فورفورتو درباره آن روزها گفت: " من زمانی که در یونایتد بودم رابرت لواندوفسکی را می‌خواستم ولی وقتی فهمیدم انتقال او خیلی سخت است به جایش سعی کردم گونزالو ایگواین را به تیمم بیاورم".

 

 

 

لوئیس فن خال در ادامه گفت: " حتی قبل از اینکه به اولدترافورد برسم در صحبتهایم با هیات مدیره یونایتد گفته بودم که نیمار را می‌خواهم. من به آنها گفتم که اگر شما یونایتد هستید باید بزرگ فکر کنید و دید وسیع داشته باشید. باشگاه می‌دانست که اگر نیمار را بخرد می‌تواند کلی از محل درآمد فروش پیراهن سود کند و من هم که در تیمم به وینگرهای سریع نیاز داشتم. به همین خاطر بود که برای جذب سادیو مانه و ریاض محرز هم تلاش کردم. توماس مولر هم در فهرست مد نظر من بود. البته او همان موقع هم سنش بالا رفته بود ولی چون می‌توانست در پستهای مختلف بازی کند و مهارتهای رهبری زیادی داشت برایم جالب بود. برای دفاع هم من سرخیو راموس و متس هوملس را می‌خواستم چون دفاع ما آن روزها در بازی سازی از عقب زمین خوب کار نمی‌کرد".

 

 

منچستر یونایتد لوئیس فن خال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لوئیس فن خال لوئیس فن خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه