Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:30:35 GMT

استقبال از خاطرات شنیدنی قهرمان بازی دراز

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۲۱۱

استقبال از خاطرات شنیدنی قهرمان بازی دراز

‍‍‍‍‍‍

فهرست کتاب‌های صوتی پرطرفدار انتشارات سوره مهر در مردادماه نشان می‌دهد که خاطرات «یک محسن عزیز» بیشترین استقبال را در میان مخاطبان داشته است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «یک محسن عزیز»، نوشته فائضه غفارحدادی، برای اولین‌بار در سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر اخیراً از سوی سوره مهر الکترونیک در قالب کتاب صوتی نیز عرضه شد که با اقبال روبرو شد؛ به طوری که در صدر فهرست پرمخاطب‌ترین کتاب‌های صوتی این ناشر در مردادماه قرار گرفت.

«یک محسن عزیز» داستان زندگی شهید محسن وزوایی، از دانشجویان پیرو خط امام(ره)، است که با قلمی شیرین و خواندنی روایت شده است. نویسنده ضمن مطالعه آثاری که پیش از این به زندگی شهید وزوایی می‌پرداخت، تلاش کرده است تا با هم‌صحبتی با راویان جدید و همچنین افزودن نامه‌های منتشر نشده از شهید به خواهرش در آمریکا، روایتی نو از زندگی قهرمان بازی دراز ارائه دهد.

«دختر شینا»، اثر بهناز ضرابی‌زاده و «زن آقا» نوشته زهرا کاردانی از دیگر آثاری است که در این فهرست مطرح شده‌اند. همچنین کتاب خاطرات شهید حسن آبشناسان با عنوان «او نگاهش را به ارث گذاشت» از جمله آثار صوتی پرمخاطب این ناشر در ماه گذشته بوده است.

«او نگاهش را به ارث گذاشت»، به قلم گلستان جعفریان، تلاش دارد تا براساس مدارک و اسناد زندگی این شهید بزرگوار را روایت کند. کتاب از جمله مجلدات منتشر شده در مجموعه پرطرفدار «فرماندهان» است.

خاطرات نفس‌گیر یک پزشک از شهر در حال سقوط

انتهای پیام/

 

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دفاع مقدس سوره مهر بیشتر بخوانید... خاطرات نفس‌گیر یک پزشک از شهر در حال سقوط قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خاطرات نفس‌گیر یک پزشک از شهر در حال سقوط واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دفاع مقدس سوره مهر پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" ۲ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۳ مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ ۴ مداحی میثم مطیعی در شب سوم محرم ۹۹ ۵ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ ۶ محمدرضا سنگری: چه‌کسانی گزارش‌های دقیق از عاشورا را ثبت کرده‌اند؟/ دلایل وهن تاریخ و تحریف در بازگویی عاشورا ۷ برگزاری روضه محرم در بیان آیت‌الله بهجت/ فقط خدا می‌داند به‌یاد امام حسین(ع) بودن، چقدر اجر دارد ۸ ضرورت انتخاب مسیر کوفه برای قیام امام حسین(ع)/ چرا حضرت سیدالشهدا(ع) باوجود علم به شهادت خود، قیام کردند؟ مهمترین اخبار فرهنگی ضرورت انتخاب مسیر کوفه برای قیام امام حسین(ع)/ چرا حضرت سیدالشهدا(ع) باوجود علم به شهادت خود، قیام کردند؟ برگزاری روضه محرم در بیان آیت‌الله بهجت/ فقط خدا می‌داند به‌یاد امام حسین(ع) بودن، چقدر اجر دارد حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت "فصل مینا" سریال رمضانی می‌شود؟/ بازیگران "آهنج" را بشناسید مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/«استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات دفاع مقدس سوره مهر ادبیات دفاع مقدس سوره مهر امام حسین ع سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 151 MB کد خبر 6095986

دیگر خبرها

  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد