Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:20:30 GMT

قالیباف درگذشت روح الله حسینیان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۲۶۲

قالیباف درگذشت روح الله حسینیان را تسلیت گفت

‍‍‍‍‍‍

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوارهشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوارهشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با سوابق مرحوم روح‌الله حسینیان؛ از دادستانی انقلاب تا تحول در مرکز اسناد انقلابحجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روح‌الله حسینیان رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هشتم
و نهم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان به عنوان یک روحانی عالم و محققی توانمند و وارسته در طول سال‌های پس از انقلاب در مناصب و مسئولیت های متعدد بویژه حوزه قضایی فعالیت شایانی داشتند که این اقدامات خالصانه همواره مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود و مواضع اصولی و صریح ایشان در حمایت و حراست از ارزشهای نظام و انقلاب و مبارزه با نفاق همواره مورد توجه و زبانزد همگان بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکاران و دوستداران، خانواده گرانقدر و وابستگان محترم برای روح بلند ایشان که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام به جوار رحمت الهی پیوست رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدباقر قالیباف بیشتر بخوانید... آشنایی با سوابق مرحوم روح‌الله حسینیان؛ از دادستانی انقلاب تا تحول در مرکز اسناد انقلاب حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آشنایی با سوابق مرحوم روح‌الله حسینیان؛ از دادستانی انقلاب تا تحول در مرکز اسناد انقلاب حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت واژه های کاربردی مرتبط محمدباقر قالیباف پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۲ خبر خوش برای کارگران/ارائه کارت خرید کارگری به کارگران ۳ دوره‌های مشکوک سفارت هلند با عنوان آموزش زنان کارآفرین ایرانی ۴ گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی ۵ «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح ۶ شیخ‌عطار: حقوق بین‌الملل اجازه استفاده از مکانیزم ماشه را به آمریکا نمی‌دهد ۷ گفتگو با شاهدی| ایران بعد از اشغال در ۱۳۲۰ شاهد «قحطی» و فوتِ پرشمار بود/ نفت چه نقشی در حمله متفقین داشت؟ ۸ وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم مهمترین اخبار سیاسی "قالیباف" از "میرسلیم" شکایت نکرده است/تشکیل ۲ جلسه برای بررسی شکایت نماینده جهرم از میرسلیم آشنایی با سوابق مرحوم روح‌الله حسینیان؛ از دادستانی انقلاب تا تحول در مرکز اسناد انقلاب امضاء ۲۰۰ نماینده مجلس پای شکایت از زنگنه+متن شکایت مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمدباقر قالیباف حجت الاسلام روح الله حسینیان درگذشت مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،«محمدباقر قالیباف» در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، اظهار کرد: شهید مطهری پاره تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزه سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و غرب زدگان بود.

وی گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشه بلند شهید مطهری را که جوهر اندیشه امام (ره) است، چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آنان نشوند. شهید مطهری زنده است، چرا که اندیشه مطهری همچنان راهگشا و درس آموز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین روز معلم را به همه فرهنگیان عزیز و پرتلاش سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم. مجلس یازدهم مفتخر به تصویب قانون رتبه بندی معلمان و پیگیری مستمر تا اجرای کامل آن است. همچنین در برنامه هفتم پیشرفت کشور نیز احکام بسیار مهمی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و افزایش رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام تربیت معلم و ارزیابی عملکرد به تصویب رسیده است که در صورت اجرای درست می‌تواند تحول جدی در وضعیت تربیتی نظام آموزش و پرورش ایجاد کند.

مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد

قالیباف در ادامه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت و بیان کرد: مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد و قوانین مهمی در این باره به تصویب رسیده است. مهمترین اقدام مجلس در این حوزه رفع انحصار از مجوزهای کسب و کار و شکستن قلم های طلایی با تصویب «قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» بود که به دوران تاریک رانت های صنفی پایان داد.

قالیباف ادامه داد: تصویب «قانون جهش تولید دانش بنیان» نیز به عقب ماندن نظام قانون گذاری از نیازهای زیست بوم فناوری کشور پایان داد و به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قانون جهش تولید دانش بنیان تاکنون منجر به ۱.۳ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است. رهبر معظم انقلاب قانون جهش تولید دانش بنیان را یکی از سه قانون راهبردی تصویب شده در مجلس یازدهم دانستند.

قالیباف تاکید کرد: تصویب قانون مالکیت فکری و قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی و همچنین معافیت های مالیاتی بر کسب و کارهای خرد و تصویب قانون مالیات بر سوداگری برای هزینه دار کردن فعالیت های اقتصادی غیرمولد و در نهایت اختصاص منابع تبصره ۱۸ بودجه برای ایجاد اشتغال به خود استان ها از دیگر عناصر ریل گذاری مجلس در موضوع تولید و اشتغال است که در صورت اجرای درست و دقیق آن، به بهبود وضعیت کسب و کار در کشور و رونق تولید منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست