Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه‌های همگانی از طریق فضای مجازی در دوران کرونا دنبال می‌شود و در حال حاضر پویش "آماده باش" را پیگیری می‌کنیم که ۵ هزار نفر در آن مشارکت دارند. تاریخ انتشار: 11:11 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۱۲۶

خبرگزاری میزان - عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: تلاش ما اول این بود که مشارکت حداکثری در مردم را نسبت به ورزش ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفع کم تحرکی دشوار است و زمان بر. یکی از کار‌ها مشارکت و فرهنگ سازی در مردم است تا آن‌ها را تشویق به فعالیت ورزشی کنیم.

وی افزود: نهاد‌های مختلفی در این خصوص همراه هستند و این موضوع فقط کار وزارت ورزش نیست. توفیقاتی به دست آمده، اما با شرایط مطلوب فاصله داریم. هدف گذاری ما مشارکت مردم در میان مدت ۵۰ درصد و در بلندمدت ۷۵ درصد است، اما ما در مسیر ۳۵ درصد هستیم.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: عمده توجه رسانه‌ها معطوف به ورزش قهرمانی است به همین دلیل از ورزش همگانی که با سلامت مردم ارتباط دارد غفلت کنیم. من هیچ گاه مطالبه جدی از سوی رسانه‌ها نسبت به ورزش همگانی ندیدم.

احمدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم باشگاه‌ها و ورزشکاران را با مسائل فرهنگی آشنا کنیم، عنوان کرد: در این خصوص می‌توان به بحث محیط زیست اشاره کرد. در خصوص کمک به مردم اقداماتی را در بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، کرونا شاهد بودیم. در زمان کرونا برنامه پویش کمک مومنانه را داشتیم که هنوز ادامه دارد. این حرکت با فدراسیون‌های مختلف مثل کشتی، همگانی، وزنه برداری و ... ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین به مشارکت مردم در مناسبت‌های ملی و انقلابی اشاره کرد و گفت: امسال در هفته دفاع مقدس در مقاطعی جامعه ورزش در برنامه‌ها مشارکت خواهد داشت. برنامه‌هایی دراین خصوص پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش با بیان اینکه باید توازن منطقی را در حوزه‌های مختلف ورزش ایجاد کنیم، عنوان کرد: ورزش همگانی نیاز به برنامه جامع دارد که تلاش کردیم در این خصوص دقیق عمل کنیم. مشارکت مردم خوب بوده و باید این مسیر استمرار پیدا کند. ما در فدراسیون‌ها تلاش کردیم این مشارکت را ایجاد کنیم. سال ۹۸ سی فدراسیون برنامه مشخص داشتند و امسال ۵۰ فدراسیون برنامه ویژه خواهند داشت که بودجه ویژه‌ای را پیش بینی کرده ایم.

احمدی با اشاره به حمایت از فدراسیون همگانی، خاطرنشان کرد: به عنوان قرارگاه عملیاتی برای توسعه ورزش کشور از فدراسیون همگانی باید حمایت کنیم. امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها این فدراسیون بتواند به جایگاه اصلی خودش برگردد. برنامه‌های همگانی از طریق فضای مجازی در دوران کرونا دنبال می‌شود. در حال حاضر پویش "آماده باش" را پیگیری می‌کنیم که ۵ هزار نفر در آن مشارکت دارند.

معاون وزیر ورزش با اشاره با فعالیت‌های صورت گرفته در ورزش روستایی، عنوان کرد: ما جشنواره‌های مختلفی را در این خصوص برگزار کردیم. بحث تجهیز خانه‌های ورزشی را داریم که با کمک دهیاری‌ها این کار صورت می‌گیرد. ۴۶۵۰ خانه ورزشی داریم که پیش بینی می‌کنیم تا نیمه سال ۱۴۰۰ به بیش از ۷ هزار خانه ورزشی برسد. زمین‌های چمن مصنوعی در مناطق روستایی ایجاد شده که کم هزینه و زود بازده است. ۱۸۵۰ زمین چمن را پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال آماده کنیم.

احمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فدراسیون روستایی، بازنشسته بودن جعفری و ثبت نامش در انتخابات، خاطرنشان کرد: بر اساس ثبت نام امیدواریم سریعتر استعلام را بگیریم و مهرماه انتخابات برگزار شود. افرادی که ثبت نام کردند مدارک شان بررسی شده و کسانی که نظر موافق کمیته تطبیق را نگرفته اند می‌توانند اعتراض کنند. از معاونت منابع انسانی استعلام کردیم کسانی که در سال پایان خدمت هستند نمی‌توانند به نهاد‌های عمومی غیردولتی مامور شوند. این محدودیت برای آقای جعفری هم وجود دارد و ما این را اعلام کردیم.

وی درباره اینکه خیلی از باشگاه‌های خصوص از عدم تخصیص مناسب گلایه دارند و در حال تعطیلی هستند، گفت: وزارت ورزش پیگیری‌های لازم را از طریق دولت برای قرارگرفتن در زمره دریافت کمک‌ها انجام داده است. باید پروسه ثبت نام در سامانه انجام شود، اما اطلاعات بیشتر را باید از خوزه قهرمانی بپرسید.

بیشتر بخوانید: اسبقیان: عملکرد ما در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا قابل دفاع است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش ورزش همگانی احمدی وزارت ورزش برنامه ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان