Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:17:20 GMT

آماده‌باش منچسترسیتی برای خرید مسی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۳۴۵

آماده‌باش منچسترسیتی برای خرید مسی

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی این باشگاه برای خرید مسی در صورت قطعی شدن خروج او از سوی بارسلونا خیز برداشته است.

به گزارش مشرق، منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی به شبکه ESPN اعلام کرده‌اند که باشگاه منچسترسیتی در حال بررسی منابع مالی و سبک‌وسنگین کردن یک پیشنهاد مناسب برای ارائه به بارسلونا در صورت قطعی شدن خروج لیونل مسی از این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی می‌داند که به خدمت گرفتن مسی بسیار سخت است، اما این باشگاه می‌خواهد برای جذب او در حالت آماده باش قرار بگیرد تا به محض به دست آوردن فرصت خرید او با قیمتی منطقی، گوی سبقت را از دیگر مشتریان این بازیکن مانند اینتر و پاری‌سن‌ژرمن ربوده و اولین پیشنهاد را به بارسا ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش توخل به احتمال انتقال مسی به پاریس

در حال حاضر موضع رسمی باشگاه بارسلونا، تأکید بر عدم فروش مسی است و با توجه به اینکه مسی یک سال دیگر قرارداد دارد، مشتریان ستاره آرژانتینی برای خرید او چاره‌ای جز پرداخت 700 میلیون یوروی فسخ قراردادش ندارند. با این وجود به نظر می‌رسد که موافقت چند تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا با فروش مسی در صورت پافشاری او برای رفتن به منظور اختصاص درآمد حاصل از فروش او به بازسازی تیم، سبب شده است که سیتی به طور جدی به جذب ستاره 33 ساله کاتالان‌ها فکر کند.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا گفته است که در برنامه‌هایش روی مسی حساب می‌کند، اما گویا اولین جلسه ملاقات او با مسی برای جلب نظر بازیکن آرژانتینی کافی نبوده است. مسی می‌داند که سال‌های زیادی تا پایان دوران بازی‌اش باقی نمانده است و به همین دلیل نمی‌خواهد ریسک کند و آن را در تیمی سپری کند که از بابت کسب موفقیت در آن مطمئن نیست.

در حال حاضر و با شرایط فعلی قرارداد مسی با بارسلونا تنها تعداد انگشت‌شماری از باشگاه‌ها توانایی مالی پرداخت هزینه عقد قرارداد با او را دارند و سیتی یکی از آنهاست. اگرچه پپ گواردیولا سرمربی سیتی بیش از یک بار گفته است که به خرید مسی فکر نمی‌کند، چون مطمئن است که او در بارسلونا می‌ماند.

توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اما نظر دیگری دارد. او بعد از باخت تیمش در فینال لیگ قهرمانانه اروپا گفت از ورود مسی به این تیم استقبال می‌کند هرچند او هم مانند گواردیولا پیش‌بینی کرد که مسی تا پایان دوران بازی‌اش در بارسا می‌ماند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین منچسترسیتی لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!