Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@12:44:51 GMT

دومین پارک بزرگ بانوان در کاشمر ساخته شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۳۸۳

دومین پارک بزرگ بانوان در کاشمر ساخته شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهردار کاشمر گفت: این پارک دارای فروشگاه و کافه‌تریا، زمین بازی کودکان، میزهای پینگ‌پنگ، آمفی‌تئاتر روباز، فضای نشیمن، وسایل ورزش همگانی، زمین شطرنج، فوتبال، والیبال و بسکتبال، هندبال، مسیر دوچرخه سواری، رینگ سلامت، زمین اسکیت، سوله ورزشی و تالار پذیرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر سلیمانی ادامه داد: طراحی این پارک به گونه‌ای انجام گرفته که بانوان معلول نیز بتوانند از فضا و محیط آن استفاده کنند؛ تاکنون بین شهرهای خراسان رضوی به جز مشهد اینچنین سایتی دیده نشده و کاشمر پیشگام در این عرصه است.

سلیمانی بیان کرد: چون از زیرساخت‌های مطلوب فاصله بسیاری داشتیم، طی چند سال اخیر سعی شد بیشتر اقدامات در حوزه عمرانی و کالبدی انجام شود. با وجود این‌که ۵۲ هزار نفر از بانوان شهر کاشمر از کمترین امکانات بی‌بهره بودند و فضای اختصاصی نداشتند، اما زمانی که در تلاش بودیم پارک بانوان را احداث کنیم، برخی نقدهای بسیاری داشتند. در پارک بانوان پیش‌بینی انجام ۲۳ فعالیت ورزشی شده است. این پارک به گونه‌ای محصور شده که هم‌زمان یک‌هزار نفر از بانوان به راحتی و بدون نگرانی می‌توانند داخل آن به ورزش و تفریح بپردازند.

شهردار کاشمر تاکید کرد: در حال حاضر فقط زمین این مجموعه ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد، بتن‌ریزی دو سالن روباز ورزشی در جنوب شهر ایجاد شده و به زودی مورد استفاده جوانان قرار می‌گیرد.

کد خبر 543514 برچسب‌ها فرهنگ شهرداری استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهنگ شهرداری استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر

به مناسبت هفته زمین پاک مسیر پیمایش تمرینی کوهستان پارک پنجه علی توسط کوهنوردان باشگاه همسنگار با همراهی خانواده هایشان پاکسازی شد.

مسیر پیمایش تمرینی، راگه کوهستانی و قدیمی بندرعباس تا ایسین است و در طول هفته مورد توجه ورزشکاران برای پیاده روی قرار دارد.

همایش پیاده روی و  پاکسازی این مسیر با هدف ایجاد فرهنگ زیبای مراقبت از محیط زیست و  زمین انجام شد.

تصاویر ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - هرمزگان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور