Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:35:40 GMT

هشدار نوری درباره معادن شن و ماسه منطقه ۱۸

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۴۳۱

هشدار نوری درباره معادن شن و ماسه منطقه ۱۸

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه معادن شن و ماسه منطقه ۱۸ علاوه بر اینکه یک ظرفیت هستند یک تهدید هم هستند، نسبت به توجه به خطرات این معادن هشدار داد.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: برخی اقدامات در منطقه۱۸ باید در اولویت قرار بگیرد تا مردم از پروژه ها بتوانند بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ضمن تشکر از تلاش مدیران منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان باید اعلام کنم معارضین بزرگراه شهید بروجردی ۴ مورد بیشتر نیست.

وی افزود: می توانند با حل این ۴ مورد از این بزرگراه بهره برداری کنند؛ یکی از این ۴ معارض باغی ۱.۵ هکتاری است که البته جای تاسف دارد در زمان طراحی بزرگراه را از وسط باغ عبور داده اند به هر ترتیب انتظار است این ۴ قطعه به سرعت تهاتر شود البته بخش هایی از کار انجام شده و انتظار می رود بخشهایی همچون معاونت بودجه و برنامه ریزی نیز در شهرداری تهران و کمیسیون برنامه و بودجه شورا هم کمک کنند تا هرچه زودتر این ۴ معارض در منطقه تهاتر شود و بزرگراه بازگشایی شود.

وی ادامه داد: ادامه بلوار بهار حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تقریبا ۱۵۰ متر مانده است لذا انتظار می رود بودجه ای اختصاص پیدا کند. در حقیقت حدود ۲۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه لازم است. همچنین طرح شهربانو در منطقه که از طرحهای بسیار خوبی است می تواند ظرف چند ماه آینده به بهربرداری برسد و باید در اولویت قرار بگیرد و شورا و شهرداری نیز باید حمایت کنند تا این طرح ها به سرانجام برسند.

این عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به معادن شن و ماسه منطقه ۱۸ اشاره کرد و افزود: این معادن علاوه بر اینکه یک ظرفیت هستند یک تهدید هم هستند و اگر به آنها پرداخته نشود با این همه برداشت و عمقی که پیدا کرده اند فرونشست هایی را در پی دارند که اگر مورد توجه قرار نگیرند شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود و نمی توان اتفاقات به دنبال آن را کنترل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران معادن شن و ماسه شهرداری منطقه 18

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)

        منبع : خبرآنلاین ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم) برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم) صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید