Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:52:41 GMT

تقدیر امام جمعه کیش از طرح جدید بیمه بومیان جزیره

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۴۳۵

تقدیر امام جمعه کیش از طرح جدید بیمه بومیان جزیره

‎‎ حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش در خلق ارزش برای تمامی ساکنان کیش اعم از فعالان اقتصادی، ساکنان بومی و غیر بومی و گردشگران را از  مزیت های موجود در این سازمان دانست و  اقدام اخیر در تحقق این امر خداپسندانه را  ستودنی و شایسته تقدیر دانست.

‎در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به ارائه خدمات درمانی با کیفیت، بدون سقف و با فرانشیز ۱۰ درصد برای بومیان کیش، گفت: خوشبختانه با طرح جدید، بومیان می توانند به بیش از ۳ هزار مراکز درمانی در سراسر کشور مراجعه کنند و از خدمات درمانی مورد نیاز بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که قبلا تنها در بیمارستان کیش با پرداخت 30درصد حق فرانشیز امکان استفاده از خدمات درمانی را داشتند.

‎سعید نظری با بیان این که بومیان کیش در طول ۲۰ سال گذشته تحت هیچ پوشش درمانی بیمه گسترده در این سطح قرار نگرفته بودند، خاطر نشان کرد: با افزایش کیفیت خدمات درمانی، بومیان با مراجعه به مراکز طرف قرارداد می توانند با ارائه کد ملی از خدمات درمانی بهره مند شوند. ارائه خدمات بیمه حوداث نیز از دیگر مزایای این طرح  است که تمام اعضای خانواده را تحت پوشش قرار می دهد.

‎وی افزود:  بیمارستان های ممتاز و درجه یک در تهران و برخی بیمارستان های دولتی در شیراز، مشهد و بندرعباس تحت پوشش بیمه آسیا هستند و به بومیان کیش خدمات درمانی ارائه می دهند.

برچسب‌ها کیش سازمان منطقه آزاد کیش امام جمعه کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش سازمان منطقه آزاد کیش امام جمعه کیش کیش سازمان منطقه آزاد کیش امام جمعه کیش خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی  مسئول گروه جهادی توان آوران و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص این اردوی جهادی گفت: گروه جهادی توان آوران جمعه در میان برای ارائه خدمات توان بخشی در مناطق حاشیه شهر مشهد حاضر می‌شود. 

سجاد جوادی افزود: این خدمات شامل فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی و مددکاری اجتماعی است و  هدف از تشکیل این گروه جهادی کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار است.

جوادی بیان کرد: این اردو جزو اولین اردو‌های توان بخشی در کشور است؛ در هر جمعه که اردو فعال است، حدود ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت داوطلبانه در این اردوی جهادی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: این دوره، دوره دوم این اردوی جهادی است که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و ترم گذشته نیز مرحله اول این اردوی جهادی، در منطقه دیگر مشهد برگزار شد. 

مسئول اردوی جهادی توان آوران همچنین در ادامه گفت: معاینات پزشکی مراجعان به صورت کامل انجام می‌شود و اگر نیاز بود برای مراجعه مجدد از مراجعه کنندگان درخواست می‌شود.

وی افزود: تمرین‌های لازم به مراجعان داده خواهد شد و درصورتیکه مورد شدیدتری در مراجعان مشاهده شود که قابل درمان در اینجا نیست، به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد. 

جوادی همچنین تاکید کرد: طبق رایزنی‌ها هزینه ویزیت این افراد در مراکز درمانی که به آن معرفی می‌شوند، کمتر از هزینه معمولی است.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت