Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماند شهرستان سرباز گفت: به مناسبت هفته دولت چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در سرباز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

«فرامرز دانش» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت:10 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان سرباز با اعتباری بالغ بر 4 و نیم میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان سرباز ادامه داد: همچنین در ایام هفته دولت پروژه های  برق رسانی به روستاها، بهسازی معابر و اضافه شدن 10  فضای آموزشی با اعتباری بالغ 750 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

دانش یادآور شد: سرباز یک شهرستان نوپایی است که نیازمند کمک و یاری مدیران استانی و کشوری و تحاد مردمی بوده که بتوانیم در ارتقای شاخص های شهرستان گام برداریم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک و یاری شهرستان سرباز هفته دولت اعتباری بالغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سامانه گرمسیری ایلام به همراه استاندار ایلام اظهار کرد: به دلیل اینکه این ابرپروژه از مهمترین طرح‌های کشور است ضرورت دارد در قالب‌های مختلف خبری و چشم‌اندازهای بصری به تصویر کشیده شود.

وی افزود: این طرح از مصادیق بارز توانمندی جوانان این مرز و بوم و پتانسیل و ظرفیت‌های بالای کشور است.

استاندار ایلام در جریان بازدید از این پروژه گفت: در صورت افتتاح ابرپروژه سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود که فاز نخست آن آماده افتتاح است و در صورت بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه، ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود. از مجموع اعتبارات اختصاص یافته (حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان) برای سامانه‌ی گرمسیری، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت هزینه شده است. هم‌چنین طبق وعده پیمانکار فاز دوم سامانه گرمسیری حداکثر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن بهرام‌نیا افزود: فاز نخست سامانه گرمسیری آماده افتتاح و فاز دوم این ابرپروژه حداکثر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زراعی استان اضافه و ۱,۶۰۰ میلیارد تومان برای کشاورزان ارزش افزوده دارد.

کد خبر 6100476

دیگر خبرها

  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است