Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستمری بگیران تأمین اجتماعی از این پس می‌توانند بسیاری ازخرید‌های خود را به صورت اعتباری اقساطی انجام دهند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد محسن صدر مدیر عامل شرکت اطلاع رسان داتک گفت: مستمری بگیران تأمین اجتماعی از این پس می‌توانند بسیاری ازخرید‌های خود را به صورت اعتباری اقساطی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این خبر افزود: مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد تنها با ارائه کارت ملی نسبت به خرید غیرنقدی اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایند.

صدر افزود: برای دریافت این خدمت که گشایشی را در زندگی مستمری بگیران ایجاد خواهدکرد کافی است که بازنشستگان با مراجعه به سایت CLUB.TAMIN.IR ثبت نام و علاقه مندی خود را اعلام نمایند.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسان داتک افزود: بر اساس این طرح بازنشستگان محترم سازمان تأمین اجتماعی معادل ۲۰ درصد خالص دریافتی خود را به صورت اعتبار ماهیانه و ۱۲ برابر آن، اعتبار سالیانه دریافت نموده و پس از خرید به مرور در ماه‌های آتی به صورت اقساط از حقوق ایشان کسر خواهد شد.

گفتنی است شرکت اطلاع رسان داتک از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی است که اجرای این طرح ملی را به عهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازنشسته تامین اجتماعی داتک خرید غیرنقدی تأمین اجتماعی مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!