Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:33:52 GMT

هشدار درباره نابودی اقتصاد و از دست رفتن استقلال اوکراین

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۸۹۴

هشدار درباره نابودی اقتصاد و از دست رفتن استقلال اوکراین

‍‍‍‍‍‍

نخست وزیر سابق اوکراین معتقد است که اقتصاد این کشور نابود شده و استقلال اوکراین از دست رفته و وزیر خارجه پیشین این کشور هم از فقدان راهکار امنیتی در اوکراین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "نیکولای آزاروف" نخست وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد که این کشور اقتصاد خود را نابود و استقلال خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: «اوکراین تمامی امکانات لازم برای تبدیل شدن به یک موضوع تمام عیار در حقوق بین المللی را داشت. ولی چه راهی در این کشور در پیش گرفته شد؟ سقوط اقتصاد کشور آغاز شد. چرا از وجود سلاح‌های هسته‌ای صرف نظر شد؟ برای اینکه ما حتی بودجه لازم برای پرداخت حقوق را هم در اختیار نداشتیم.»

آزاروف افزود: «اقتصاد اوکراین به حدی فرو ریخته که حقوق‌ها با دادن اجناس، حتی تابوت، کود و گلدان پرداخت می‌شد. حفظ تسلیحات هسته‌ای هزینه گزافی داشت. ما استقلال خود را از دست دادیم، زیرا شروع به از بین بردن اقتصاد کشور کردیم.»

"پاول کلیمکین" وزیر امور خارجه سابق اوکراین نیز معتقد است که رهبران این کشور، راهکار تأیید شده‌ای برای امنیت ملی ندارند و این، مشکل اصلی اوکراین است.

به گفته وی، به جای یک راهکار اصولی، فقط طرح‌های بوروکراتیک وجود دارد. کلیمکین مطمئن است که کشوری که آینده‌اش مشخص نشده باشد، فاقد تصور روشنی درباره آن تهدیدات واقعی و برنامه ریزی برای اقدامات لازم الاجرا است.

این مصاحبه‌ها به مناسبت روز استقلال اوکراین که همه ساله در تاریخ 24 آگوست (سوم شهریور ماه) جشن گرفته می‌شود، انجام شده است.

زلنسکی: اوکراین در معرض خطر ورشکستی و افول اقتصادی استپیش‌بینی وخامت شیوع ویروس کرونا در اوکراینآغاز موج جدید شیوع کرونا در اوکراین

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اوکراین بیشتر بخوانید... تعداد مبتلایان به کرونا در اوکراین به بیش از ۹۴هزار نفر رسید آمریکایی‌ها عضویت اوکراین در ناتو را غیرواقعی می‌دانند وضعیت کرونا در اوکراین/ کی‌یف عملاً بودجه‌ای برای مبارزه با کرونا ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعداد مبتلایان به کرونا در اوکراین به بیش از ۹۴هزار نفر رسید آمریکایی‌ها عضویت اوکراین در ناتو را غیرواقعی می‌دانند وضعیت کرونا در اوکراین/ کی‌یف عملاً بودجه‌ای برای مبارزه با کرونا ندارد واژه های کاربردی مرتبط اوکراین پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۲ ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ۳ برایان هوک: چین با رأی ندادن علیه ایران به امنیت اسرائیل آسیب زد ۴ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد ۵ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس ۶ پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید ۷ «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند ۸ عراق|داعش ۴ نظامی را کشت و و ۳ غیر نظامی را ربود مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا رافائل گروسی با علی اکبر صالحی دیدار کرد پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید مقام‌های سابق دولت ترامپ برای شکست وی در انتخابات گروه تشکیل دادند مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوکراین اوکراین کرونا در اوکراین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین