Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، روز کارمند را به کارکنان خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، روز کارمند را به کارکنان خدوم و به ویژه همکاران زحمتکش و دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‏‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز کارمند، فرصت مناسبی به منظور تجلیل از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر افرادی است که بی ادعا و متعهدانه عرصه خدمت‌رسانی را معنا بخشیده‌اند و اخلاص عمل آنان طی سال‌های فعالیت می‏‌تواند مبنا و الگوی رفتاری برای دیگران باشد، زیرا گشایش از مشکلات انسان‌ها موجب آرامش جامعه می شود و جامعه به سمت تعالی حرکت خواهد کرد. در این راستا نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از پایه‌های مهم و اثرگذار در موفقیت نهاد و موسسات مختلف به شمار می آید و توجه مستمر به نیازهای مادی و روحی آنان، تأثیر بسزایی در پیشرفت و پویایی هر مجموعه ای خواهد داشت.

باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه آموزش عالی کشور، امروز به عنوان یک نهاد اثرگذار و قابل اتکا شناخته می شود و مسلماً این موفقیت حاصل تلاش و زحمات کارکنانی است که در رشد و توسعه این مجموعه بی‌نظیر و فراگیر، نقش بسزایی داشته اند و ضرورت دارد قدردان کوشش این عزیزان باشم که تلاش کل مجموعه، ارتقای برند و کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی زمینه‌ها را به همراه داشته است.

روز کارمند فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای صادقانه همکاران گرانقدر تشکر و قدردانی داشته باشم که حقیقتاً نقش مهم و موثری در پیشرفت و توسعه علمی دانشگاه ایفا می کنند و حفظ کرامت انسانی آنان وظیفه مسئولان دانشگاه است و اعتقاد دارم حمایت از نیروی انسانی، یکی از پایه های موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

در چند ماه اخیر که کشورمان درگیر مقابله با ویروس کرونا شده است، دانشگاه آزاد اسلامی تمام ظرفیت علمی-آموزشی، پزشکی، تحقیقاتی و دانش بنیان خود را برای عبور از این بحران به کار گرفته و در بخش آموزشی نیز علیرغم سختی‌هایی که با آن مواجه بود، توانست در اقدامی ارزشمند و به جهت حفظ سلامت دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، سیستم آموزش آنلاین را در سراسر کشور راه اندازی کند که در مجموع می توان نتیجه کار را مطلوب ارزیابی کرد. جا دارد از زحمات همه دست اندرکاران این امر تشکر کنم. متأسفانه در این ایام، برخی همکاران گرانقدر بخش درمانی دانشگاه و همچنین کارکنان و اعضای هیات علمی را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادیم؛ یاد همه آنان را گرامی می دارم و از خداوند متعال برای آن عزیزان رحمت واسعه و برای خانواده‌ه‏ایشان آرزوی صبر و سلامتی دارم.

از مسئولان و دست اندرکاران معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه انتظار می رود در این شرایط سخت اقتصادی و در راستای تکریم کارکنان خدوم دانشگاه، برنامه‏‌ریزی هدفمندی به جهت تعالی نیروی انسانی، تقویت امور معیشتی و رفاهی داشته باشند تا این عزیزان با روحیه‌ای شاد و پرنشاط در محیط کار خود حاضر باشند.

امیدوارم بتوانیم با تلاشی مضاعف و هم‌افزایی بیشتر در مسیر تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات نتیجه‌بخشی انجام دهیم که مطمئناً در رسیدن به نقطه مطلوب‌تر، همراهی و همدلی همه جانبه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را می‌‏طلبد که این امر در ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان اثرگذار خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان معزز رجایی و باهنر و تبریک مجدد روز کارمند به همه همکاران گرامی، برای آنان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/

167 / 167 روز کارمند محمدمهدی طهرانچی پیام تبریک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روز کارمند محمدمهدی طهرانچی پیام تبریک دانشگاه آزاد اسلامی روز کارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی سمیعی ظهر دوشنبه در همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن اشاره به ظرفیت‌های گردشگری موجود در منطقه بیان کرد: دارای بودن جنگل‌های هیرکانی و در فاصله نزدیک، رمل و ماسه‌های کویری از شاهرود یک قطب گردشگری در کشورمان ساخته است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌هایی مانند ابوالحسن خرقانی، بایزید بسطامی، ابنیه تاریخی و … در شاهرود بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در صدد است تا برای بهره‌گیری هر چه بهتر از این ظرفیت‌ها، اقدامی در خور را صورت دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از تدوین سند گردشگری در این دانشگاه خبر داد و گفت: فرصت‌های خوبی به لحاظ گردشگری در شاهرود وجود دارد و از آنجا که دانشگاه آزاد نیز توانمندی‌ها و زیرساخت‌های بسیار خوبی را دارد، به فکر تدوین یک سبد گردشگری افتادیم که در آینده نزدیک به محوریت امکانات دانشگاه و گردشگری شهرستان شاهرود اجرایی خواهد شد.

سمیعی با بیان اینکه زمین ورزش، زمین چمن، امکانات رفاهی، اقامتی، گردشگری، تالار پذیرایی با ظرفیت دو هزار نفر و… در زمره امکانات خوب دانشگاه محسوب می‌شود، گفت: در صدد هستیم تا این امکانات را برای توسعه گردشگری به کار ببندیم

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت گردشگر پذیری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: این طرح ده میلیارد تومان هزینه دارد اما برآوردها نشان می‌دهد با توجه به ظرفیت‌های عظیم گردشگری شاهرود اگر تنها در نیمی از ماه یعنی ۱۵ روز بتوانیم میزبان گردشگران باشیم، این هزینه کرد در کمتر از دو سال برمی گردد.

رئیس دانشگاه آزاد شاهرود همچنین درباره حمایت دانشگاه از صنعت نیز گفت: امروز دو واحد تولید ظروف یک بار مصرف و اقلام بهداشتی و همچنین کارخانه تولید لوازم مرتبط با بسته بندی در فضاهای بلااستفاده دانشگاه مشغول به کار هستند و تنها یکی از این واحد در سه شیفت کاری و هر شیفت ۵۰ کارگر را مشغول به کار کرده است.

سمیعی با بیان اینکه شرط دانشگاه برای این موضوع اشتغال فارغ‌التحصیلان همین دانشگاه بود که خوشبختانه محقق شده است، گفت: استقرار این کارخانه‌ها سالانه دو میلیارد تومان هم به اقتصاد دانشگاه آزاد شاهرود کمک می‌کند و از سوی دیگر خیال کارخانه‌ها را هم از فکر نداشتن مکان مناسب، راحت کرده است.

به گزارش مهر، همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دیروز در دامغان و امروز در شاهرود برگزار و طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور مهمان این مراسم بود.

کد خبر 6098406

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران