Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:44:27 GMT

مرزهای زمینی عربستان برای خانواده شهروندان این کشور باز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۰۰۶

مرزهای زمینی عربستان برای خانواده شهروندان این کشور باز شد

‍‍‍‍‍‍

اداره کل گذرنامه عربستان سعودی چهار مرز زمینی این کشور را برای ورود شهروندان سعودی، خانواده های غیر سعودی آنها (همسر و فرزندان) به علاوه راننده‌ها و خدمه این خانواده ها باز کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از عرب نیوز، اداره کل گذرنامه عربستان سعودی چهار مرز زمینی این کشور را برای ورود خانواده ها باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازگشایی به‌عنوان بخشی از کاهش محدودیت های اعمال شده جهت مهار همه گیری ویروس کرونا صورت گرفته است.

 مقامات عربستان در روز دوشنبه اعلام کردند شهروندان سعودی، خانواده های غیر سعودی آنها (همسر و فرزندان) به علاوه راننده‌ها و خدمه این خانواده ها اجازه دارند از مرزهای خاصی وارد کشور شوند.

  شهروندانی که می‌خواهند وارد عربستان شوند باید مدارک لازم برای تمامی همراهان خود را برای اثبات نسبت خانوادگی آنها به سامانه الکترونیک «ابشر» ارسال کرده و مجوز لازم را قبل از ورود بگیرند. در حال حاضر امکان بازگشت از گذرگاههای مرزی خفجی، رقعی، بطحا و پل ملک فهد وجود دارد.

مرزهای داخلی استرالیا احتمالاً تا کریسمس همچنان بسته می‌ماندعراق سومین گذرگاه مرزی با ایران را بازگشایی کرد

 اداره گذرنامه عربستان تاکید کرده این افراد باید نتیجه منفی تست کرونا را به همراه داشته باشند و در بدو ورود قرنطینه شوند.

 تعداد مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در عربستان با 42 مورد جدید مرگ در روز دوشنبه به 3691 رسیده است.

1175 مورد جدید ابتلا به این ویروس در کشور گزارش شده یعنی تا حالا 308654 نفر در عربستان به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

 انتهای پیام/149

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... اردن و عربستان شبکه های برق خود را به هم متصل می‌کنند کارمندان عربستانی از ۹ شهریور بر سر کار خود باز می‌گردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اردن و عربستان شبکه های برق خود را به هم متصل می‌کنند کارمندان عربستانی از ۹ شهریور بر سر کار خود باز می‌گردند پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیونی مسکن اعلام شد ۲ کاهش ۲۵ درصدی حق مسکن کارگران با اجرای مصوبه از تیر/ ۶۰۰ هزار تومان از جیب هر کارگر پرید ۳ افزایش ۷برابری ظرفیت هسته معاملات بورس/ عضو هیئت مدیره بورس تهران اذعان کرد: دونوبت‌شدن معاملات عامل ریزش بازار بود ۴ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۳؛آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان شد ۵ چرا برنج خارجی گران شد؟ ۶ گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد ۷ اختصاصی|جزئیات هزینه تولید هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی جدید منتشر شد+ جدول ۸ همتی: در حال خروج از رکود اقتصادی ناشی از کرونا هستیم مهمترین اخبار اقتصادی گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد فراخوان پذیره نویسی ETF پالایشی از فردا/ هر کد ملی حداکثر ۵ میلیون تومان افزایش ۷برابری ظرفیت هسته معاملات بورس/ عضو هیئت مدیره بورس تهران اذعان کرد: دونوبت‌شدن معاملات عامل ریزش بازار بود ترمز رشد پایه پولی و نقدینگی کشیده شد؟! مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است

به گزارش خبرآنلاین، عربستان سال‌هاست از جنگنده‌های «اف-۱۵ ایگل» استفاده می‌کند و در گذشته نیز نسخه‌های پیشرفته‌ای از این جنگنده را خریداری کرده است. با این حال، بوئینگ در حالی به دنبال فروش این جنگنده‌های اف-۱۵ به عربستان است که رقبای اروپایی بوئینگ هم سعی دارند به ریاض جنگنده بفروشند، از جمله جنگنده‌های «داسو رافال» و «یوروفایتر تایفون».

در همین حال بوئینگ اخیرا جنگنده‌های «اف-۱۵ ای.ایکس» را به لهستان پیشنهاد کرده و رژیم صهیونیستی هم خواستار دریافت نسخه سفارشی خود شده است.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه آمریکا همچنین با فروش این جنگنده‌ها به اندونزی هم موافقت کرده است.

هم‌زمان منابع عبری گزارش کرده‌اند عربستان سعودی نگران دو قابلیت اصلی در هواپیماهای اف-۱۵ کنونی خود است و این دو نکته قابلیت حمل سلاح و کار مداوم برای مدت طولانی است که این دو مورد در نسخه جدید اف ۱۵ ارتقا یافته است.

نیروی هوایی عربستان در حال حاضر دارای ۸۴ جنگنده F-۱۵ SA و همچنین ۶۸ جنگنده F-۱۵ s است.

آمریکا از چند ماه گذشته درصدد پیش بردن یک توافق امنیتی با عربستان سعودی است تا از طریق آن به عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو دست یابد.

دولت بایدن پیش از ۷ اکتبر به سمت توافقی برای عربستان سعودی برای سازش با تل‌آویو پیش می‌رفت که منجر به موافقت واشنگتن با یک پیمان دفاعی با ریاض و حمایت از برنامه هسته‌ای غیرنظامی آن در ازای امتیاز دادن رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها می‌شد.

با این حال عملیات فلسطینی طوفان الاقصی و حمله تلافی‌جویانه صهیونیست‌ها به غزه این روند را تغییر داد، اما ایالات متحده و عربستان سعودی به بحث در مورد توافق احتمالی به‌عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر پس از جنگ ادامه دادند.

اما عربستان سعودی به صراحت اعلام کرده است که پس از هفتم اکتبر، رژیم صهیونیستی را ملزم به دادن امتیازات مهم‌تری به فلسطینی‌ها می‌کند و تاکید دارد که باید شاهد «گام‌های برگشت‌ناپذیر» به سوی تشکیل کشور فلسطین باشد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903142

دیگر خبرها

  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند