Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@19:38:59 GMT

استخدام مدیر فروش با تجربه در تهران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۱۷۲

مدیر فروش با تجربه جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط مقطع تحصیلی: حداقل لیسانس دوستانی که فارغ از مدرک تحصیلی ، قدرتمند در فروش بوده و به خود به عنوان یک مدیر فروش موفق اعتماد دارند ، می توانیم در این مسیر همراه هم باشیم خصوصیات فردی: مسئولیت پذیر، با انگیزه و دارای خلاقیت قدرت حل مسئله و تصمیم گیری خود مدیریتی داشتن نظم و دقت داشتن روحیه آرمانگرا، پیگیر و دارای پشتکار صداقت و درستکاری قابل اعتماد بودن خصوصیات سازمانی: مسلط به سرپرستی و انگیزه‌ بخشی به همکاران دارای توان مدیریتی قوی، کار تیمی مسلط به کامپیوتر و نرم افزار ارتباط با مشتری توانمندی‌های تخصصی و عمومی: بازاریابی ، بازار سازی و فروش محصولات و خدمات شرکت شناسایی مشتریان و ایجاد ارتباط موثر با آنها تسلط کامل به مفاهیم و تکنیکهای بازاریابی و فروش تسلط بر تدوین استراتژی ها و برنامه های بازاریابی توانایی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری توانایی مذاکره حرفه ای و برقراری ارتباط موثر آشنا به فرایندها و تجزیه و تحلیل بازار توانایی ارائه گزارشاتی آماری و تحلیلی مسلط به گردش کار ، پروژه یابی و فروش در مناقصات حقوق ثابت پاداش مزایا پورسانت بیمه بلند مدت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09195900717 واتساپ 09195900717 پربیننده ترین استخدام مدیر کنترل کیفیت در مجموعه فارست مبل در تهران استخدام کارمند فروشگاه های زنجیره ای گندم (زیر مجموعه گلرنگ) اعلام زمان برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال۹۹ استخدام دفتردار مدیر عامل در نیکسان صنعت ساوه استخدام کارمند اداری در شرکت راهبردهای تعالی مدیریت پایدار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن به ستاد خبری سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ بسامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

او ادامه داد:‌ با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، بیان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

او در مورد عملیات «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین‌برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج