Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:40:45 GMT

۵۵ طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۳۳۲

۵۵ طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : احداث بلوار بی بی حکیمه با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال، توسعه و ساخت شبکه برق پشت فنس سپاه با بودجه ۱۱ میلیارد ریال، اجرای سیستم روشنایی محور گچساران به بهبهان با اعتبار۱۶ میلیارد و ۹۴۴میلیون ریال و پایگاه سلامت محله رادک با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از مهمترین این طرح هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری اظهار داشت:از این تعداد ۴۶ طرح بهره برداری و ۹ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها را سه هزارو ۲۷۱ میلیارد ریال ذکر کرد و ابراز داشت: از این میزان اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:  با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال پایدار برای ۲۱۷ نفر فراهم می شود.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۲ طرح اقتصادی  با اعتباری بیش از ۲۱میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری شده است. 

کلانتری تصریح کرد: هشت طرح عمرانی شهری با اعتباری بیش از ۱۷۸ میلیارد ریال  در مناطق مختلف این شهر هزینه ، در هفته دولت به بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: احداث بلوار بیمارستان بی بی حکیمه(س) با ۱۲میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال، احداث پارک جانبازان با یک میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال، ساخت پارک خیابان پیروزی با ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال، ساخت پارک بلوار بهمن بیگی شمالی با چهار میلیارد ریال اعتبار، ساخت بلوار البرز زارع با ۲ میلیارد ریال اعتبار و اتاق مانیتور شهرداری هوشمند با ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین  طرح های افتتاحی عمران شهری  در هفته دولت امسال است.

وی ابراز داشت: همچنین عملیات اجرایی چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال در شهر دوگنبدان آغاز شد.

وی تصریح کرد: یکهزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید برای اجرای چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان هزینه شد که هفته دولت امسال به بهره برداری می شود.

 خوان پایه  افزود:  طول جاده چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان ۴۵ کیلومتر است که فاز چهارم این طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری شده است.

 وی بیان کرد: افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادف جاده ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه، افزایش رونق اقتصادی منطقه، کاهش اتلاف زمان و بهبود وضعیت زیر بنایی و زیر ساخت استان از مهمترین اهداف این طرح است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  اجرای سیستم روشنایی محور گچساران- بهبهان، لکه گیری و روکش و آسفالت محور باشت- گچساران و خیرآباد، اجرای طرح هادی روستای اسلام آباد، اجرای چمن مصنوعی روستاهای سعادت آباد و اسلام آباد باغ انار، ساخت سالن ورزشی روستای پادوک از طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی کارخانه تولید آفت کش گیاهی و آنتی بیوتیک های دامی با اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد ریال، و ساخت موزه نفت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

کلانتری اظهار داشت: ساخت پارکینگ خورشیدی دانشکده نفت، محوطه سازی دانشکده نفت و گاز، ساخت خانه بهداشت سربیشه جدولگذاری حد فاصل میدان فردوسی تا کشتارگاه ، ساخت بند های رسوبگیر سنگ ملاتی منطقه لیشتر، دریلا و آبگندی پربالی از دیگر طرح های آماده افتتاح در هفته دولت است.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


 

برچسب‌ها هفته دولت کهگیلویه وبویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کهگیلویه وبویراحمد گچساران هفته دولت کهگیلویه وبویراحمد گچساران اعتباری بیش هفته دولت امسال میلیارد ریال هفته دولت میلیون ریال بهره برداری طرح ها کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر