Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیر اداره آموزش،برنامه ریزی و نظارت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران از اجرای خدمات تخصصی آموزش مجازی در این نهاد خبر داد.

سید مرتضی ساداتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مازندران بر پایه تجربیات و نیرو های متخصص حوزه فناوری اطلاعات،خدمات آموزش مجازی ارائه می دهد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت برگزاری کلاس غیرحضوری، مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران کلاس های عملی و تئوری مختلف اعم از برنامه نویسی ،ICDL ،دوره های پزشکی و غیره را به صورت مجازی (آنلاین) برگزار نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین حدود ۲ هزار نفر از مدیران آموزش پرورش از خدمات آزمون آنلاین این واحد استفاده نموده اند .

مدیر اداره آموزش، برنامه ریزی و نظارت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه از جمله خدماتی ارائه شده در این دوره ها فیلم کلاس ها ، تهیه جزوه ، رفع اشکال آنلاین و از راه دور برای دوره های مهارتی است،تصریح کرد: این اقدام به نوبه خود گام مهمی در آموزش های آنلاین مهارت محوراست.

وی افزود: در این راستا جهاد دانشگاهی مازندران در نظر دارد دوره های مختلف مهارتی کامپیوتر، زبان، فنی و مهندسی، علوم انسانی و برخی دوره های پزشکی را به صورت آنلاین با بهترین ابزار ها ارائه نماید و بر این باور است که تجربیات عملی و فنی موجود می تواند در اختیار سایر ارگان ها و دانشگاه ها و مدارس قرار گیرد .

مدیر اداره آموزش،برنامه ریزی و نظارت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران در مورد خدمات پیشنهادی این طرح یادآور شد: ارائه سامانه جامع آموزشی و کلاس های مجازی محدود به صورت کلاس یا جلسات مجازی، نصب و راه اندازی خدمات تکمیلی مانند گزارشات،آموزش اجرای آزمون های آنلاین، نصب پکیج کامل آموزش مجازی برای سازمان ها و ادارات با قیمت مناسب و امکان بهره مندی از نیروهای متخصص برای پشتیبانی دوره های مجازی از جمله اقداماتی است که در این طرح در اختیار فراگیران قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آموزش مجازی جهاد دانشگاهی مازندران آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران آموزش مجازی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد