Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت،‌ شاید به نظر شبیه موضوعات داستان علمی تخیلی باشد، اما نشان تجاری تربیوت برای طراح‌های پیشگام خود که از مدل‌سازی «جی سی آی» و طراحی «یو ایکس» استفاده می‌کند، در مجله «وگ» مطرح شده است.

این نشان تجاری در حال حاضر ۱۲ کالای «مد سایبری بدون تماس» به فروش رسانده است، که شامل بلوز توری سبز و لاتکس سیاه «ززی» به قیمت ۶۹۹ دلار (۵۳۰ پوند) است و در کنار آن کالاهای ارزان‌تری هم مانند کت مشکی براق ۲۹ دلاری (۲۲ پوند) یا شلوار صورتی متالیک با یک دم پری دریایی به قیمت ۲۹ دلار (۲۲ پوند) وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک پیراهن لمه طلایی پاپیون‌دار به قیمت ۲۹ دلار (۲۲ پوند) در این نشان تجاری وجود دارد که یادآور ظاهر قدیمی لیدی گاگا است.

لیدی گاگا | تصاویری از لباس‌های عجیب و متفاوت خواننده‌ای که ۴ رکورد گینس دارد

اگرچه این کالاها تنها در جهان مجازی موجودند، اما همچنان به صورت محدود به فروش می‌رسند و هر محصول به ۱۰۰ نمونه محدود است و چاپ مجدد ندارد (بلوزهای ززی تنها به سه نسخه محدودند).

تارنمای این نشان تجاری که در «زاگرب» کرواسی مستقر است، می‌گوید:«باور قوی ما بر این است که لباس دیجیتال، آینده‌ای است که باید از آن استقبال کنیم.

این محصولات بدون نیاز به تولید و ارائه فیزیکی و بدون هیچگونه محدودیت در جنسیت و سایز در دسترس است.»

این کار مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کند تا «هویت خود را به یک جهان مجازی انتقال دهند»، و بدین معناست که محصولاتی که خریداری می‌کنید، تنها در دسترس شماست (یا آواتار شما: شخصیت مجازی) تا به صورت آنلاین به تن کنید. این امر، ایده‌آل افرادی است که هنگام انتشار مطلب جدید در اینستاگرام، لباس جدید می‌خواهند.

وقتی که مشتریان این لباس‌ها را می‌خرند، این گروه زمانی بین سه تا چهار ساعت را سپری می‌کند تا عکس‌هایی را که افراد موقع خرید ارسال کرده‌اند، با لباس‌ها ترکیب کنند.

بنابر گزارش‌ها، برای اثبات مالکیت این محصول دیجیتال، خریداران «یک گواهی دیجیتال» هم  دریافت خواهند کرد.

نشان تجاری «تریبیوت» به مجله «ووگ» گفت که آنها برای معرفی این ایده به شرکت، از بازی‌هایی مانند «سمیز» و «اتومبیل دزدی بزرگ» الهام گرفته‌اند. آنها همچنین می‌خواهند ترغیب‌کننده مصرف پایدار بیشتر باشند، چرا که «پیکسل»ها به هیچ پارچه‌ای نیاز ندارند و ضایعاتشان هم صفر است.

این طراحان همچنین می‌خواهند موجب «کاهش تقاضا برای کالاهای جدید» شوند و علاوه بر آن، از استفاده از لباس‌های فیزیکی دوری کنند.

نشان تجاری «تریبیوت» در مراحل اولیه پیشرفت است و از همه نشان‌های تجاری،  طراحان مد، خالقان طرح‌های سه‌بعدی، مجله‌ها و عکاسان برای پیوستن به این همکاری استقبال می‌کند.

کد خبر 542499 برچسب‌ها زنان - لباس تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال لباس و پوشاک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زنان لباس تکنولوژی فناوری دیجیتال لباس و پوشاک نشان تجاری لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ترور با لباس زنانه!

صهیونیست‌های تروریست‌ برای انجام ترورهای خود از لباس‌های زنانه استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم