Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پس از بیست سال»، اثر سلمان کدیور، همزمان با ماه محرم محور پانزدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا معرفی شده و تاکنون پنج هزار نسخه از این اثر توزیع شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «پس از بیست سال»، نوشته سلمان کدیور، از جمله رمان‌های دینی موفق در سال‌های اخیر است که به حوادث صدر اسلام تا زمان عاشورا و واقعه کربلا می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مخاطبان کتاب کدیور را به دلیل ارائه اطلاعات دقیق تاریخی و در عین حال نثر جذاب و داستان‌گویی موفق نویسنده، آن را یکی از معدود آثار داستان دینی ماندگار در دهه اخیر دانسته‌اند؛ کتابی که هم‌ردیف با «نامیرا» صادق کرمیار قصد دارد تا با بهره بردن از جاذبه‌های زبان جادویی داستان، مخاطب خود را با فضای دوگانه‌ای آشنا کند که از صدر اسلام تا همین الآن به آن دچاریم.

«پس از بیست سال» با جرقه‌های ذهن شخصیتی به نام سلیم بن هشام پیش می‌رود؛ فردی که در جوار معاویه زندگی می‌کند اما رفتارها و سخنان ابوذر در ذهن او سؤالاتی ایجاد می‌کند که در نهایت برای یافتن پاسخ مناسبی برای آن، اتفاقاتی رقم می‌خورد.

این کتاب که از سوی شهرستان ادب منتشر و در دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال تجلیل شده، همزمان با شروع ماه محرم و ایام عزاداری بر سرور و سالار شهیدان، محور پانزدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا انتخاب و معرفی شده است.

تاکنون پنج هزار نسخه از این اثر در کتابفروشی‌ها و مراکز پخش کتاب که با پویش روشنا همکاری می‌کنند، توزیع شده است. همچنین در راستای بهره‌مندی حداکثری از این اثر در پویش، قیمت این کتاب از 95 هزار تومان به 75 هزار تومان کاهش داده شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از این طریق اقدام کنند:

انتشار عکس، فیلم، پادکست، نقد و یادداشت ترویجی از کتاب «پس از بیست سال» و همچنین تصویری از کتاب، یا فیلمی از خودتان در حال معرفی کتاب و یادداشتی با هشتگ پویش مطالعاتی روشنا در اینستاگرام منتشر کنید و صفحه اینستاگرام rushanacampaign@ را تگ کنید.

یادداشت| درد مستمر تاریخ

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) موکب تسنیم ماه محرم بیشتر بخوانید... یادداشت| درد مستمر تاریخ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... یادداشت| درد مستمر تاریخ واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) موکب تسنیم ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" ۲ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۳ مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ ۴ مداحی میثم مطیعی در شب سوم محرم ۹۹ ۵ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ ۶ برگزاری روضه محرم در بیان آیت‌الله بهجت/ فقط خدا می‌داند به‌یاد امام حسین(ع) بودن، چقدر اجر دارد ۷ منوچهر طیاب درگذشت ۸ ضرورت انتخاب مسیر کوفه برای قیام امام حسین(ع)/ چرا حضرت سیدالشهدا(ع) باوجود علم به شهادت خود، قیام کردند؟ مهمترین اخبار فرهنگی اختصاصی تسنیم|چهارپایه‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب محرم/ نسیم به پرچم می‌خوره+فیلم رونمایی از اشعار عاشورایی "ژولیده نیشابوری"| شاعری که انقلاب و عاشورا موضع شعرش است نه موضوعش/ ماجرای حج رفتن ژولیده با سرودن شعر ضرورت انتخاب مسیر کوفه برای قیام امام حسین(ع)/ چرا حضرت سیدالشهدا(ع) باوجود علم به شهادت خود، قیام کردند؟ برگزاری روضه محرم در بیان آیت‌الله بهجت/ فقط خدا می‌داند به‌یاد امام حسین(ع) بودن، چقدر اجر دارد مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در گوهرسنگ‌ها با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین ع موکب تسنیم ماه محرم امام حسین ع موکب تسنیم ماه محرم پس از بیست سال امام حسین ع ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند