Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:45:09 GMT

برخورداری قریب ۱۳ هزار نفر در نرماشیر از آب شرب سالم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۷۵۱

برخورداری قریب ۱۳ هزار نفر در نرماشیر از آب شرب سالم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با کانال زنی به طول ۵ هزار متر در مناطق شهری و روستایی نرماشیر، نزدیک ۱۱ هزار نفر در اصلاح آب و ۲ هزار نفر در آبرسانی جدید تحت پوشش قرار گرفتند که این امر مرهون کار قرارگاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی سه شنبه(۴ شهریور) در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی در شهرستان نرماشیر گفت: یکی از موضوعات مهم کشور که به ویژه در استان کرمان به آن نیاز داریم، ترمیم آب شرب بهداشتی برای مردم به ویژه شرق استان است که از اولویت های جدی دولت و سپاه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تعامل خوبی بین سپاه و دولت انجام و تفاهم نامه ای در هفته آینده میان سپاه ثارالله و استانداری کرمان منعقد می شود؛ افزود: در این قرارداد 70 درصد پروژه ها با نزدیک 121 میلیارد تومان مربوط به آب شرب با اولویت شرق و جنوب استان است.

 

وی با اشاره به اینکه تأمین آب شرب بهداشتی در نرماشیر با توجه به نیازی که احساس می شد جزو اولویت ها قرار گرفت؛ اظهار داشت: با کار شبانه روزی جهادی و دستگاه هایی که از لشکر41 ثارالله فرستادیم  5 هزار متر کانال زنی انجام و آب هشت پارچه روستا و یک مرکز شهری مجموعاً به تعداد 3500 خانوار اصلاح و یا از صفر آبرسانی شد.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: نزدیک 11 هزار نفر در اصلاح آب و 2 هزار نفر در آبرسانی جدید تحت پوشش قرار گرفتند که این امر مرهون کار قرارگاهی است و مزیت کار جهادی سرعت، پایین آوردن هزینه ها و مشارکت خود مردم  است که بیش از یک سوم تا 40 درصد مشارکت مردمی هزینه های ما را پایین می آورد.

 

وی با تأکید بر اینکه ما دنبال تأمین آب شرب پایدار مردم هستیم؛ ادامه داد: اولویت اول ما در استان در قرارگاه محرومیت زدایی آب، بهداشت، تعمیر خانه های محرومین، جهیزیه و ازدواج، اشتغال خرد و خانگی است و نکته ای که همه مسئولین باید مد نظر داشته باشند اینکه همانطور که به جنوب باید توجه ویژه داشته و در کنار مردم  باشیم، همان نگاه باید به شرق استان باشد زیرا ضریب محرومیت شرق استان کمتر نیست و بعضی جاها بیشتر هم هست.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضرورت نگاه نزدیک به عدالت، منسجم و قرارگاهی برای خدمت به محرومین را مورد تأکید قرار داد و با افزودن اینکه نیروی انسانی فعال و با انگیزه بالا و روحیه جهادی می تواند به ما کمک کند؛ از مردم این مناطق درخواست کرد: با توان و نیروی کار خود به کمک سپاه بیایند که یک سوم هزینه ها پایین می آید.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب مردم نوازی، مردم دوستی و باور به مردم به عنوان ولی نعمت است و باید برای آنها با افتخار نوکری و نه آقایی کنیم که این نوکری بزرگترین افتخار و عبادت است و آرامش ما وقتی است که لبخند را بر مردم ببینیم.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی نرماشیر آبرسانی سپاه ثارالله استان کرمان هزار نفر آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

ابوطالب شفقت هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان می‌توانند نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح