Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف یک تُن و 337 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پنج ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ دلیری در گفت و گو با ایسنا، مجموع کشفیات مواد مخدر استان در پنج ماهه ابتدای سال را یک تُن و 337 کیلوگرم اعلام و تصریح کرد: عمده این مواد با حجم یک تُن و 188 کیلوگرم مربوط به ماده مخدر "تریاک" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش هشت درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری گفت: این کاهش مربوط به کاهش کشفیات تریاک است، چرا که میزان کشفیات این ماده مخدر از یک تُن و 304 کیلوگرم در پنج ماهه ابتدای سال گذشته، امسال به یک تُن و 188 کیلوگرم رسیده است.

دلیری یادآور شد: امسال اما میزان کشفیات هشیش، شیشه و هروئین به ترتیب 52 درصد، 26 درصد و 29 درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین از انهدام 16 باند قاچاق مواد مخدر در پنج ماهه امسال خبر داد وافزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: طی این مدت همچنین 102 قاچاقچی، 1469 خرده فروش مواد و 512 معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر شده اند.

دلیری با اشاره به کاهش شدید دستگیری معتادان متجاهر گفت: علت این امر بحث شیوع کرونا است که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی جمع آوری این افراد بصورت محدود صورت گرفت.

این مقام انتظامی از اجرای 1004 مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد وافزود: این تعداد نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس مواد مخدر كرمانشاه منطقه کرمانشاه مواد مخدر پنج ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند