Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@16:21:05 GMT

متهم کردن قوه قضاییه به انسداد فضای مجازی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۸۹۰

آقای اسماعیلی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قوه قضاییه با مسئولانی که در بحث فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات دچار ترک فعل شده اند، چه برخوردی می‌کند؟ افزود: این گلایه بجاست و ما به عبارتی شاهد رهاشدگی، عقب ماندگی و اجرانشدن سیاست‌ها در این حوزه هستیم و رهنمود‌هایی که برای ساماندهی و مدیریت فضای مجازی ارایه شده است باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: آقای اسماعیلی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قوه قضاییه با مسئولانی که در بحث فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات دچار ترک فعل شده اند، چه برخوردی می‌کند؟ افزود: این گلایه بجاست و ما به عبارتی شاهد رهاشدگی، عقب ماندگی و اجرانشدن سیاست‌ها در این حوزه هستیم و رهنمود‌هایی که برای ساماندهی و مدیریت فضای مجازی ارایه شده است باید اجرا شود.
وی گفت: از نظر ما فضای مجازی نیازمند ساماندهی و مدیریت است و این ساماندهی باید در داخل کشور انجام شود نه اینکه دیگران فضای مجازی کشور ما را مدیریت کنند.
آقای اسماعیلی افزود: قطعا درخصوص فضای مجازی برای شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی و درخصوص ایجاد شبکه ملی اطلاعات برای وزارت ارتباطات تکالیفی درنظر گرفته شده است و ما هم مجدانه پیگیریم و مطالبه گری می‌کنیم تا ماموریت‌ها به نحو شایسته‌ای انجام شود.
وی گفت: اگر به نتیجه برسد که تعلل‌ها و تاخیر‌ها توام با سوء نیت و مصداق ترک فعل مستوجب تعقیب باشد ابایی از انجام تکالیف قانونی خود نخواهیم داشت و اولویت ما کمک برای ساماندهی فضای مجازی کشور است تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری که اخیرا هم به هیات دولت اعلام فرمودند برطرف شود.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: برای این موضوع باید همه توان داخل کشور را به کار گیریم و با بهره گیری از متخصصان داخلی و جوانان این موضوع کاملا قابل مدیریت و ساماندهی است.

 هیچ نقطه‌ای در ایران به عنوان تبعیدگاه معرفی نشده است
سخنگوی قوه قضاییه: نگاه قوه به همه نقاط ایران، یکسان است و هیچ نقطه‌ای به عنوان محل معرفی اشخاص تبعیدی وجود ندارد. مشروح خبر

 برخی اقدامات ما درخصوص قرارداد ویلموتس را به نام خود مصادره نکنند
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه این قوه در بحث ورود به تخلفات قرارداد ویلموتس پیشگام بوده است، گفت: دیگران اقدامات ما را به نام خود مصادره نکنند. مشروح خبر

 دادگاه در حال انشاء رای پرونده طبری است
سخنگوی قوه قضاییه:​ محاکمات در خصوص پرونده آقای طبری به پایان رسیده و دادگاه در حال انشای رای است. مشروح خبر

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری مطرح کرد؛

 عزاداری امسال به تبلوری از عقلانیت مبدل شده است
سخنگوی قوه قضاییه:​ عزاداری امسال مردم در ایام محرم و در شرایط شیوع بیماری کرونا به تبلوری ستودنی از عقلانیت و شعور جامعه مذهبی ما مبدل شده است. مشروح خبر

 محکومیت قطعی هفت نفر از متهمان اخلال در نظام ارزی
سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت هفت نفر از متهمان اخلال در نظام اقتصادی و ارزی کشور خبر داد. مشروح خبر

 محکومیت یک محتکر ماسک به هفت سال حبس
سخنگوی قوه قضاییه: یک محتکر ماسک به تحمل هفت سال حبس و جزای نقدی محکوم شد. مشروح خبر

 حمایت قوه قضاییه از خدمات رسانی دولت
سخنگوی قوه قضاییه: اقدامات ما در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی و وصول معوقه‌های بانکی در جهت کمک به خدمات رسانی دولت بوده است. مشروح خبر

 وصول بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان از معوقات مالیاتی
سخنگوی قوه قضاییه: بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان از معوقات مالیاتی را وصول کرده ایم.
منبع: عصر ایران برچسب ها: انسداد ، مجازی ، ناطقان ، اسماعیلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انسداد مجازی ناطقان اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه فضای مجازی مشروح خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درمورد عملیات وعده صادق
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • بابک زنجانی عفو شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد