Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:05:42 GMT

دعوت از قالیباف برای پیوستن به پویش ایران همدل

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۱۶۴

دعوت از قالیباف برای پیوستن به پویش ایران همدل

‍‍‍‍‍‍

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال چشمگیر مردمی از "پویش ایران همدل" گفت: از آقای قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برای پیوستن به این پویش دعوت کنم زیرا این مجلس همانطور که انتظار می‌رود باید حامی محرومان و نیازمندان باشد. - اخبار اجتماعی -

 سمیه رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به استقبال چشمگیر مردمی از "پویش ایران همدل" اظهار کرد: این پویش نوع بدیعی از پویش‌های اجتماعی سال‌های اخیر را در کشور ارائه کرد که در نوع خود، بی‌نظیر در کشور و کم‌نظیر در دنیاست و نشان از اراده مردم میهن اسلامی‌مان دارد که همواره در خیرخواهی، نیک‌اندیشی و کمک به همنوع، پیش‌قدم بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  براساس آمار کمک‌ها در مرحله نخست این پویش در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، این استقبال سابقه نداشته است و مردم بارها اثبات کرده‌اند که در مواقع ضروری و حساس، همدلانه و خیرخواهانه به کمک برادران و خواهران خود می‌شتابند و این بار نیز اتفاقی بزرگی را در کشور رقم زدند و با وجود تمامی مشکلات و مشکلات معیشتی که دارند، به کمک همنوعان خود آمدند.

رفیعی ادامه داد: شکل‌گیری پویش مردمی ایران همدل با این وسعت، نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری در جامعه ایرانی، همچنان زنده، پویا و بالنده است و تحت هیچ شرایطی حتی در سخت‌ترین فشارهای اقتصادی هم، حرکت‌ها و جنبش‌های ایثارگرانه کمرنگ نخواه شد؛ شاید وجه تمایز مردم با سایر کشورها در همین کمک‌های مومنانه و هم‌دلانه به هم‌نوعان باشد چرا که مشاهده می‌کنیم در برخی کشورهایی که به اصطلاح داعیه فرهنگ عمومی و اجتماعی بالا هم دارند در همین دوران کرونا بابت تأمین اقلام مورد نیازشان دست به غارت فروشگاه‌ها زدند و تصویر واقعی‌تری از جوامع‌شان به رخ کشیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه نشان داده، هر بار که مردم در کنار مسئولان برای رسیدن به یک هدف مشترک و واحد قدم برداشته‌اند، مشارکت حداکثری شکل گرفته و کارها به بهترین شکل ممکن انجام شده است؛ در همین جا می‌خواهم از آقای قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برای پیوستن به این پویش دعوت کنم زیرا این مجلس همانطور که انتظار می‌رود باید حامی محرومان و نیازمندان باشد.

جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شدمستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" 15 درصد افزایش یافت

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد بیشتر بخوانید... جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد مستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" ۱۵ درصد افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد مستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" ۱۵ درصد افزایش یافت واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نوشیدن "آب یخ" علاوه بر ضایعه کبدی باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود! ۲ ۲ کشته در اتاقک ویران شده خودروی نیسان + تصاویر ۳ خودسوزی یک مرد پس از شکایت همسرش باعث سوختگی شدید مأمور پلیس شد ۴ جزئیات مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت مسروقه در تعقیب و گریز با پلیس ۵ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۶ رایزنی برای رایگان شدن اینترنت "شاد" ادامه دارد/انتشار دفترچه استخدام تا ۱۰ شهریور ۷ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۸ مستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" ۱۵ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار اجتماعی برای پرداخت میلیاردی به "ویلموتس" مشکلی نداریم اما برای ازدواج جوانان و فرزندآوری اعتبار نداریم! معاون شهردار تهران: امسال شهر را ۲ برابر سال قبل "سیاه‌پوش" کردیم/ تهران "رنگ عزا" ندارد! آخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد آموزش مجازی دانش‌آموزان تهرانی از ۱۵ شهریور/ تهیه لباس فرم برای پایه‌های ورودی مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مجلس شورای اسلامی درصد افزایش ایران همدل اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگفت: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود