Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آب در استان البرز کمی و کیفی است، گفت: نیترات آب البرز دوبرابر بیش از حد استاندار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی عسگری در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آب و برق استان البرز که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: گفتن تبریک در این هفته به معنای آن است که خیر و برکت همراه باخود برای مردم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزارت نیرو از وزارت‌خانه‌های پر کار، سر زنده و موفق  این دولت بوده است، افزود: پویش خوب الف-ب ایران یکی از طرح‌ ارزشمند این وزارت‌خانه است که تا کنون در این قالب پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی حوزه نیز در این وزار‌خانه جای کار بسیاری وجود دارد، بیان کرد: در بخش‌هایی مانند ظرفیت تولید برق و همچنین استفاده حداکثری از شرکت‌های داشن بنیان در زنجیره تامین برق و انرژی تا هدف فاصله داریم و می‌توانستیم اقدامات بهتری داشته باشیم.

طرح‌های آبرسانی استان بوشهر با 180 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا شد«سقای آب و ادب» از مرز 100 هزار نسخه گذشتوقایع روز پنجم محرم/ سخت‌گیری ابن زیاد بر عمر سعد مبنی بر بستن آب بر امام حسین(ع)

عسگری با عنوان اینکه استان البرز 40 درصد آب پایتخت را تامین می‌کند، تصریح کرد: درماه‌های اخیر  به شدت شاهد قطعی و کمبود آب در استان بوده‌ایم و بیشترین مطالبات مردمی در این مدت به ما مربوط به  این مسئله بوده است.

وی به مشکل کمی و کیفی آب در استان البرز اشاره و عنوان کرد: نیترات آب در برخی مناطق استان بیش از دو برابر استانداردهایی است که باید باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز گام خوبی در زمینه تصفیه خانه شماره دو استان برداشته شده است، خاطرنشان‌ کرد: تصفیه خانه  شماره 3 بدلیل مشکل با پیمانکار تعطیل شده است که نیازمند تدبیر از سوی این وزارت‌خانه است.

عسگری به نیاز استان برای توسعه ظرفیت مخازن آب  خبر داد و گفت: سالانه 80 هزار نفر به جمعیت استان اضافه می‌شوند که باید به دو بخش تامین آب و پدافند غیر عامل در این موضوع توجه داشت.

وی افزود: مشکل عمده در شهرک‌های صنعتی و مجموعه پیام در استان البرز زیر ساخت‌های آب و برق است که باید در این راستا نیز چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده مردم شهرکرد در مجلس: پیگیر اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن هستیم نوشیدن "آب یخ" علاوه بر ضایعه کبدی باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود! گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده مردم شهرکرد در مجلس: پیگیر اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن هستیم نوشیدن "آب یخ" علاوه بر ضایعه کبدی باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود! گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۶ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۷ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۸ دیوارنگاره "ما ملت امام حسینیم" در شهر اهواز نصب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند پهلوگیری کشتی‌های ‌۱۸ هزار و ۴۰۰ تی.ای.یو در بندر شهید رجایی / تخلیه و بارگیری ۵۰ میلیون تن کالا‌ روایت تسنیم از حال و هوای ‌کارگاه دوخت پرچم‌های عزاداری سیدالشهدا (ع) / اینجا فقط عشق به حسین خودنمایی می‌کند + فیلم پرداخت ۳۲۲ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران گیلان و مازندران؛ واردات چای خارجی ۳۸ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم کرج در مجلس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جراحی اقتصادی باید در ساختارهای غلط و پوسیده کشور انجام شود، گفت: «انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی این است که دست به تغییرات ساختاری در اقتصاد بزنند در غیر اینصورت ادامه وضع موجود بی تدبیری و بی خردی است و نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم.»
 
به گزارش شفقنا؛ روح الله ایزدخواه در خصوص وضعیت ارائه تسهیلات به مردم، اظهار کرد: یکی از انتقادات به این دولت مدل ارائه تسهیلات بانکی است؛ متاسفانه عملکرد مناسبی در حوزه تسهیلات ازدواج و اشتغال دیده نمی‌شود و بانک ها به اسم کنترل نقدینگی، تسهیلات تکلیفی را در عمل محدود کردند که منجر به رکود شد یعنی سرمایه در گردش و تسهیلات تولید، به مشکل برخورد و به مساله اول صنعت ما تبدیل شده است.
 
به اسم کنترل «تورم» تسهیلات بانکی را محدود کردند
 
وی در ادامه افزود: سال گذشته به اسم کنترل تورم، تسهیلات بانکی را محدود کردند که باعث ایجاد رکود تورمی شد. این سیاست غلط است و بارها هم گفتیم یک طرفه نمی توان به مسایل اقتصادی نگاه کرد و بدون توجه به تولید اگر بخواهیم تورم را مهار کنیم، منجر به رکود می شود.
 
برخورد این دولت با بانک ها برخورد جدی و سازنده ای نبوده است
 
آقای ایزدخواه با انتقاد از اینکه بخش زیاد از منابع مالی بانک‌ها خرج بنگاهداری بانک ها می شود، ادامه داد:  بخش‌های دیگری از این منابع را هم به عنوان وام به پرسنل خود می دهند و حتی بعضا این تسهیلات به دانه درشت ها داده می شود؛ بنابراین در شرایطی که منابع بانکی بیشتر شده است سوال ما از بانک ها این است این منابع در کجا خرج می شود!. ما ایراد اساسی به نظام بانکی داریم که از گذشته بوده و در این دولت تشدید شده است؛ برخورد این دولت هم با بانک ها مطلقا برخورد جدی و سازنده ای نبوده است؛ اقای خاندوزی بارها در جلسات نظارتی ما به صراحت گفتند که «زور من به بانک ها نمی رسد». اقای رئیسی علی رغم شعار ی که در ایام تبلیغات ریاست جمهوری گفتند که «بانک ها را به خط خواهم کرد» اما در عمل نشانه ای از این مساله نمی بینیم.
 
وی افزود: عده ای از نمایندگان مجلس هم دائما با شعار کنترل نقدینگی، فضا را تشدید می کنند که قطعا به ضرر تولید و به نفع سوداگری و بنگاهداری بانک ها است. مجلس جدید به دلیل اینکه مجلس یکدستی به لحاظ سیاسی نیست و نیروهای مستقل بیشتری دارد، امیدواریم بتواند با جدیت و الگوی منطقی درست بانک ها را وارد کار کند.
 
نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
 
وی در خصوص عدم اخذ تضامین از مردم برای ارائه وام های خرد، گفت: بانک ها اصلا عمل نمی کنند و این حرفی که وزیر اقتصاد گفتند توسط بانک ها رعایت نشد و مراجعینی که برای دریافت وام های معیشتی خرد به مردم معرفی می‌کنیم، یا توسط بانک ها رد می شود و یا چند ضامن از مردم می خواهند. لذا ما نیاز به جراحی واقعی داریم چراکه جراحی در سفره مردم هنر نیست بلکه در ساختارهای غلط و پوسیده کشور باید انجام شود. جراحی در ساختار الیگارشی بانکی باید انجام شود و انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی این است که دست به تغییرات ساختاری در اقتصاد بزنند در غیر اینصورت ادامه وضع موجود بی تدبیری و بی خردی است و نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم!.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟