Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمد مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت:  پنج محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت شهدای هفته دولت و حاج قاسم سلیمانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  و  با حضور قاری بین المللی، حاج سعید پرویزی در استان بر گزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حاج سعید پرویزی، قاری بین المللی در پنج محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های رودسر، رشت و بندرانزلی  به یاد شهدای هفته دولت و حاج قاسم سلیمانی  قرآن تلاوت خواهد کرد، افزود: نخستین محفل انس با قرآن کریم به یاد واقفان خیراندیش رودسر، شهیدان والامقام رجایی و باهنر، شهدای دولت به ویژه شهید انصاری، استاندار مکتبی و شهید نورانی ساعت  ۲۲،  پنجشنبه ۶ شهریور در مسجد مرحوم طالب زاده رودسر برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان، محفل انس با قرآن دوم به یاد شهدای روحانی استان گیلان، به ویژه شهید میرزا کوچک خان جنگلی، جمعه هفتم شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و بقعه متبرکه سلیمانداراب رشت برگزار می‌شود.

قربانیان با اشاره به زمان و مکان برگزاری محفل انس با قرآن کریم افزود: محفل انس با قرآن سوم به یاد شهدای مدافع حرم استان گیلان، شهدای جبهه مقاومت، به ویژه سید و سالار شهیدان مقاومت و علمدار ولایت سپهبد حاج قاسم سلیمانی شنبه هشت شهریور ساعت هفت صبح همراه با برنامه عزاداری هیئت متوسلین به ائمه اظهار (ع) در حرم مطهر فاطمه اخری رشت برگزار می‌شود.

او  با بیان اینکه محفل انس با قرآن پنجم به یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر، شهدای دولت، شهدای شهرستان بندرانزلی به ویژه سرلشگر شهید سید موسی نامجوی (وزیر دفاع)، شنبه هشتم شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بقعه بی بی حوریه (س) بندرانزلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آخرین محفل انس با قرآن کریم استاد پرویزی به ارواح طیبه شهدای مظلوم کربلا و شهدای مدافع سلامت استان گیلان یکشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۱ صبح در گردهمایی هیئات مذهبی رشت در حرم مطهر فاطمه اخری (س) رشت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محفل انس با قرآن اوقاف هفته دولت بقاع متبرکه محفل انس با قرآن کریم حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود یاد شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از حافظان قرآن کریم استان، نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام حردانیان، مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این آزمون‌ها در ۴ مرحله برگزار می‌شود که در این مرحله شرکت کنندگان در مرحله کتبی آزمون دادند.

وی افزود: در مرحله بعدی که به صورت شفاهی برگزار می‌شود میزان آگاهی در خصوص تفسیر و معانی قرآن کریم مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: به حافظان قرآنی که بتواند در این آزمون‌ها نمره قبولی کسب نمایند درجه یک تا ۵ که معادل یکی از مدارک تحصیلی است اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان