Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار البرز گفت: رینگ شبکه آبرسانی استان البرز نیز در دستور کار قرار دارد و مطالعات آن صورت گرفته که این امر نیز به توجه ویژه وزارت نیرو نیاز دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در پویش هر هفته الف- ب- ایران، ساخت و سازها و ساز و کارها مقارن با هفته دولت در استان البرز افتتاح همزمان 2230 پروژه توسعه‌ای شرکت توزیع نیروی برق سراسر کشور با حضور اردکانیان وزیر نیرو و عسگری و حدادی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که روز سه شنبه برگزار شد، اظهارداشت:  البرز، ایران کوچک است و قومیت‌های مختلف از سراسر کشور در این استان ساکن هستند و سالانه بیش از 80 هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  عمده مهاجرت‌ها به استان البرز به دلیل شرایط آب و هوایی و تنش‌های آبی در سایر نقاط است، افزود: به همین دلیل استان البرز نیازمند ارتقا سرانه‌ها و زیرساخت‌های لازم بویژه در حوزه تامین نیرو است.

استاندار البرز با عنوان اینکه اقدامات خوبی در راستای تامین نیرو در البرز صورت گرفته است، بیان کرد: سال گذشته با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی اولین پست برق 400 کیلوولت البرز آغاز شد و مشابه این پست نیز در «زکی آباد» مدنظر است که انتظار می‌رود همانند گذشته از سوی وزارت نیرو مساعدت لازم صورت گیرد.

شهبازی با اشاره به اینکه برای تخصیص آب، پساب و ساماندهی فاضلاب شهرستان‌های فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان نیز نیازمند نگاه ویژه هستیم، عنوان کرد: رینگ شبکه آبرسانی استان البرز نیز در دستور کار قرار دارد و مطالعات آن صورت گرفته که این امر نیز به توجه ویژه وزارت نیرو نیاز دارد.

خبر خوش وزیر نیرو به مردم استان البرز/تامین آب شرب استان البرز 40 درصد افزایش می‌یابداستمرار حفاظت از سازه‌های آبی هخامنشی؛ تکنولوژی ساخت و مهندسی سازه‌های آبی کم‌نظیر استطرح‌های آبرسانی استان بوشهر با 180 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا شد

وی با بیان اینکه با تصفیه خانه‌ای که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد، 500 لیتر بر ثانیه آب را تصفیه می‌کند که از این رو زیرساخت‌ها برای افزایش حق آبه البرز از محل سدهای مستقر در استان فراهم می‌شود، تصریح کرد: مصرف برق صنعتی و تجاری در البرز بالا رفته که بیانگر افزایش تولید و صنعت در این استان است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه با اعمال محدودیت در واحد‌های اداری پر مصرف در حوزه برق،  موفق به صرفه‌جویی 12 درصدی در مصرف برق شدیم، خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته دولت در البرز 309 پروژه که 246 پروژه در بخش دولتی و 63 پروژه در بخش خصوصی پیش بینی شده که با اعتباری حدود 4 هزار و 300 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند که در مقایسه با سال گذشته  با رشد 85 درصدی  در حوزه اعتبارات تخصیص یافته بودیم.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... پروژه‌های آبفا و صنعت برق البرز با حضور وزیر نیرو و استاندار افتتاح شد نماینده مردم شهرکرد در مجلس: پیگیر اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن هستیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پروژه‌های آبفا و صنعت برق البرز با حضور وزیر نیرو و استاندار افتتاح شد نماینده مردم شهرکرد در مجلس: پیگیر اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن هستیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۶ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۷ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۸ دیوارنگاره "ما ملت امام حسینیم" در شهر اهواز نصب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند پهلوگیری کشتی‌های ‌۱۸ هزار و ۴۰۰ تی.ای.یو در بندر شهید رجایی / تخلیه و بارگیری ۵۰ میلیون تن کالا‌ روایت تسنیم از حال و هوای ‌کارگاه دوخت پرچم‌های عزاداری سیدالشهدا (ع) / اینجا فقط عشق به حسین خودنمایی می‌کند + فیلم پرداخت ۳۲۲ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران گیلان و مازندران؛ واردات چای خارجی ۳۸ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استاندار البرز آبرسانی استان حضور وزیر استان البرز وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد

در آیینی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر، رایزن بازرگانی هند در ایران، معاون سازمان توسعه تجارت، رئیس میز هند در وزارت خارجه و تجار بوشهری و هندی و مدیران حوزه صنعتی و اقتصادی استان بوشهر، مرکز تجاری هند و ایران در محل نمایشگاه ایران اکسپو راه اندازی شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین با تقدیر از سازمان توسعه تجارت و سفرای دو کشور ایران و هند اظهار داشت: راه اندازی این مرکز فرصت مناسبی برای گسترش مناسبات دو کشور است.

وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بوشهر و هند خاطر نشان کرد: بنادر استان بوشهر و هندوستان، سابقه طولانی در تجارت و بازرگانی دارند و اشتراکات فرهنگی زیادی وجود دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بسیاری از اصطلاحات هندی در ادبیات استان بوشهر وجود دارد و جمعیت هندی تبار‌ها هم‌اکنون نیز در استان بوشهر زیاد است.

محمدی زاده با بیان اینکه اکنون لنج‌ها و شناور‌های بوشهری به هندوستان تردد دارند گفت: خلیج فارس و دریای عمان، ارتباط مستقیمی بین بنادر بوشهر و هندوستان ایجاد کرده است.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: تولید ۷۴ درصد گاز کشور، تولید ۴۹ درصد محصولات پتروشیمی، تولید صد در صد میعانات گازی و صادرات ۹۳ درصد نفت ایران از ظرفیت‌های مهم این استان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بوشهر از قطب‌های تولید خرمای کشور است که در هند نیز مصرف بالایی دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد میگوی ایران در استان بوشهر تولید می‌شود افزود: مبادلات تولیدات استان بوشهر با هندوستان از اهداف راه اندازی این مرکز تجاری است.

وی گفت: روابط سنتی و قدیمی تجاری بوشهر و هند باید به روابط نوین و جدید تبدیل شود و کیفیت فعالیت‌های تجاری و بازرگانی دو طرف ارتقا یابد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخاب یکی از تاجران باسابقه بوشهری به عنوان مدیر مرکز تجاری ایران و هند امری ارزشمند است و بزودی نخستین نمایندگی این مرکز در بوشهر راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان