Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:57:36 GMT

آلمان بخش‌هایی از فرانسه را در لیست مناطق خطر کرونایی قرار داد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۳۱۴

آلمان بخش‌هایی از فرانسه را در لیست مناطق خطر کرونایی قرار داد

‍‍‍‍‍‍

وزارت خارجه آلمان به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید به کرونا در فرانسه بخش‌هایی از این کشور را در لیست مناطق خطر کرونایی قرار داده و درباره سفر به این مناطق به شهروندان هشدار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "تاگس شاو" آلمان، وزارت خارجه آلمان با توجه به افزایش آمار مبتلایان جدید به کرونا دو منطقه در این کشور را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داده و درباره سفر به این مناطق به شهروندان خود هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انستیتو "رابرت کخ" آلمان در اقدامی برخی مناطق توریستی فرانسه را در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان قرار داده است. وزارت خارجه آلمان از شهروندان خود خواسته است از سفرهای غیر ضروری به این مناطق خودداری کنند.

وزارت کشور، امور خارجه و بهداشت آلمان برای جلوگیری از شیوع کرونا به اتفاق آراء این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند. به این ترتیب از این پس مسافران از برخی مناطق توریستی فرانسه باید برای سفر به آلمان تست کرونا بدهند و تا زمان مشخص شدن نتیجه این تست در قرنطینه قرار گیرند.

معیار طبقه بندی یک کشور به عنوان منطقه خطر کرونایی از طرف آلمان این است که در آن کشور در یک هفته اخیر بیش از 50 مورد ابتلای جدید به کرونا به ازای هر صد هزار نفر وجود داشته باشد.

وزارت خارجه آلمان سفر به مناطق قرمز کرونایی را محدود نکرده و تنها برای بازدارندگی درباره سفرهای غیر ضرور به شهروندان هشدار داده است.

در فرانسه اخیرا موارد جدید ابتلا به کرونا افزایش چشمگیری داشته و بر اساس جدیدترین آمارها تابه حال در این کشور 244854 نفر به کرونا مبتلا شده و 30528 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

درخواست سازمان جهانی بهداشت برای دسترسی منصفانه به واکسن کروناتست کرونای بولت هم مثبت اعلام شداولین مورد ابتلای دوباره به ویروس کرونا در هنگ کنگ

اخیرا انگلیس هم فرانسه را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داده و برای مسافران از این کشور اروپایی محدودیت هایی را اعمال کرده که این مسئله خشم مقامات فرانسوی را برانگیخته است.

پاریس که به اعمال محدودیت های سفر برای مقابله با شیوع کرونا اعتقادی ندارد اما اخیرا در اقدامی متقابل برای مسافران از انگلیس برای سفر به فرانسه محدودیت هایی را اعمال کرده است.

افزایش آمار مبتلایان جدید به کرونا و قرار گرفتن بسیاری کشورها و مناطق اروپایی در لیست قرمز کرونایی آسیب های شدیدی به صنعت توریسم اروپا وارد کرده است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... تست کرونای بولت هم مثبت اعلام شد درخواست سازمان جهانی بهداشت برای دسترسی منصفانه به واکسن کرونا اولین مورد ابتلای دوباره به ویروس کرونا در هنگ کنگ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تست کرونای بولت هم مثبت اعلام شد درخواست سازمان جهانی بهداشت برای دسترسی منصفانه به واکسن کرونا اولین مورد ابتلای دوباره به ویروس کرونا در هنگ کنگ واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۲ ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ۳ برایان هوک: چین با رأی ندادن علیه ایران به امنیت اسرائیل آسیب زد ۴ لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم ۵ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد ۶ پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید ۷ «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند ۸ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس مهمترین اخبار بین الملل صالحی: فصل نوینی از همکاری‌های ایران و آژانس آغاز می‌شود/ گروسی: یکی از بزرگترین همکاری‌ها را در خصوص بازرسی‌ها با ایران داریم مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا رافائل گروسی با علی اکبر صالحی دیدار کرد پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا لیست مناطق خطر کرونایی وزارت خارجه آلمان جدید به کرونا ویروس کرونا مورد ابتلای بین الملل قرار داده تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون

به گزارش خبرآنلاین، آسترازنکا شرکت بزرگ تولیدکننده دارو سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت می‌تواند عوارض جانبی لخته خون و کاهش پلاکت‌ ایجاد کند.

تسنیم در خبری نوشت: آسترازنکا ـ شرکت بزرگ تولیدکننده دارو ـ سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (Covishield) که در سطح گسترده‌ای استفاده شده، ممکن است عوارض جانبی نادر از جمله لخته خون و کاهش پلاکت‌ خون ایجاد کند.

شرکت بریتانیایی ـ سوئدی آسترازنکا، کوویشیلد را با همکاری دانشگاه آکسفورد ساخت و تولید آن در دوران همه‌گیری کرونا در مؤسسه سرم هند انجام شد. این واکسن در بیش از ۱۵۰ کشور از جمله انگلیس و هند تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد مؤثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که این واکسن ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود که می‌تواند مرگبار باشد.

تعدادی از افراد در بریتانیا یک شکایت جمعی را ثبت و اعلام کرده‌اند که این واکسن منجر به بروز مرگ و میر و صدمات شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی هستند.

در حالی که آسترازنکا ادعای افراد را رد می‌کرد، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن در موارد بسیار نادر، باعث سندرم لخته خون می‌شود که علامت اصلی ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901644

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال