Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:56:44 GMT

اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۳۹۴

اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای انجام عملیات اجرایی شهر الکترونیک فراخوان اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، بهادر عبدالغنی با اشاره به راه‌اندازی شهر الکترونیک اظهار کرد: در راستای انجام عملیات اجرایی شهر الکترونیک فراخوان اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در مکان‌های گردشگری افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری از جمله باغ خزندگان در دست بررسی است و در راستای رفع مشکلات مکان‌های گردشگری در حال تلاش هستیم.

شهردار شهرکرد با اشاره به فضاسازی‌ها و سیاهپوش نمودن شهر ویژه ماه محرم گفت: نصب تابلوهای پازلی، نصب پرچم‌های بزرگ در ورودی‌ها و تپه نورالشهدا و نصب پرچم و ریسه مشکی در میادین و معابر محوری از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری انجام شده است که می‌طلبد در این راستا دستگاه‌های دیگر بخشی از بودجه فرهنگی خود را برای فضاسازی هزینه کنند.

عبدالغنی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در تپه نورالشهداء عنوان کرد: تعریض جاده این تپه نیز با همکاری راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد.

منبع: فارس

کد خبر 440866

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری فرهنگ شهروندی شهرداري شهركرد فیبرنوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند