Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، همزمان با پنجمین روز از ایام ماه محرم‌الحرام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور و تعداد محدودی از اعضای دولت و مسئولین نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که روز سه‌شنبه برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در سخنانی با بیان اینکه ذره اعمال انسان در نزد پروردگار متعال محاسبه می‌شود، تاکید کرد: با این وجود در تاریخ زندگی هر انسانی شرایط ویژه، نقطه عطف و صحنه مهم تصمیم‌گیری پیش می‌آید که اگر در آن لحظه و نقطه مهم تصمیم‌گیری مناسب و خداگونه داشته باشد، خداوند گناهان او را می‌بخشد.

وی گفت: در کربلا نیز یک حرکت، تصمیم و اراده افرادی، زندگی آنان را متحول کرد و مصداق «إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ» شدند.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان یکی از مداحان اهل بیت (ع) در مصیبت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه‌السلام و خاندان و یاران با وفای آن حضرت مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.

برچسب‌ها محرم ۹۸ دولت حسن روحانی ناصر نقویان امام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم ۹۸ دولت حسن روحانی ناصر نقویان امام حسین محرم ۹۸ دولت حسن روحانی ناصر نقویان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد