Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اکبر راشدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق گزارشی مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودروی سواری در بندر سجافی آگاه شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دریابانان با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند با حضور به موقع خودروی مورد نظر را شناسایی کرده و پس از توقیف یک نفر را در این زمینه دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیف شده ۲۲۰ عدد بوش کمک، ۱۲۰ عدد لاستیک میل تعادل و ۵۰ عدد گردگیر را که همگی قاچاق و بدون مجوز بارگیری شده بود، کشف کردند.

راشدنیا عنوان کرد: محموله کشف شده به همراه متهم مربوطه پس از تشکیل پرونده مقدماتی و تکمیل مستندات کافی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی در پایان بیان کرد: کارشناسان ارزش این کالاها را بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 5008031

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر قاچاق کالا لوازم یدکی مرزبانی خوزستان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز