Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان فاز دوم طلای معدن ساریگونی قروە با دستور رئیس جمهور و ازطریق ویدئو کنفرانس بە ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید

معدن طلای ساریگونی قروه که با سرمایه گذاری ۱۰۰ مییلیون دلار آغاز شده بود در فاز دوم توسعه با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به ظرفیت تولید چهار و نیم تن طلا و دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم نقره و اشتغالزایی هزار و ۲۳۰ نفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان در این مراسم طلای ساریگونی را نمونه موفق سرمایه گذاری خارجی در کردستان دانست و اظهار کرد: این شرکت در فاز دوم توسعه خود برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با ارائه گزارشی به رئیس جمهور از تعریف ۴۰ پروژه و اتمام آن تا پایان دولت دوازدهم به ارزش پنج هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف عمرانی و آب، کشاورزی و زیرساخت ها خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال نیز ۷۰۶ پروژه به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار و۴۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مرادنیا ابراز امیدواری کرد؛ با به سرانجام رسیدن پروژه های تعریف شده، کردستان بتواند در برخی از شاخص ها به میانگین کشوری برسد.

وی به ظرفیت های معدنی کردستان نیز اشاره کرد و از رئیس جمهور درخواست کرد تا یک برنامه جامع توسعه معدنی برای استان تعریف شود.

در این مراسم رئیس جمهور نیز ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح فاز دوم طلای قروه در سال جهش تولید تلاش های دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مقابله با ویروس کرونا را قابل تقدیر دانست و یادآورشد: کردستان و خوزستان دو استان بسیار موفق کشور در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا بودند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی میلیارد تومان رئیس جمهور فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی

نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم