Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در فدراسیون جودو مجوز آغاز اردوهای تیم ملی را صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو،  محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، امروز(چهارم شهریور ماه) در دفتر فدراسیون جودو حاضر شد و با آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی‌زاده ، رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر گردید که اردوهای تیم ملی جودو به صورت محدود و طبق پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردد.

همچنین مجوز برگزاری اردوهای استانی نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صادر گردید.

همچنین درخواست فدراسیون مبنی بر برگزاری لیگ و مسابقات کشوری طی هفته های آتی بررسی و در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح خواهد شد.

پرداخت حقوق ماهانه 20 میلیون ریالی به حساب بانوی تاریخ‌ساز جودو


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جودو ایران جودو بیشتر بخوانید... پایان پرداخت یک سال حقوق مدال‌آوران رده‌های پایه از سوی مسئولان فدراسیون جودو/ تداوم پرداخت حقوق بریمانلو تا المپیک توکیو تهیه پروتکل‌های بهداشتی فدراسیون جودو برای برگزاری اردوها و مسابقات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پایان پرداخت یک سال حقوق مدال‌آوران رده‌های پایه از سوی مسئولان فدراسیون جودو/ تداوم پرداخت حقوق بریمانلو تا المپیک توکیو تهیه پروتکل‌های بهداشتی فدراسیون جودو برای برگزاری اردوها و مسابقات واژه های کاربردی مرتبط جودو ایران جودو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کومان: خوش‌شانسم که سرمربی بارسلونا شدم/ مسی جایگاهش را پیدا می‌کند ۲ استراماچونی: در آستانه سرمربیگری استون‌ویلا و واتفورد بودم/ برونو می‌‌تواند کاپیتان منچستریونایتد باشد ۳ توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد ۲ ساله ۴ یاری: قوی حاضر شدن استقلال، احتمال حضور پرسپولیس را در لیگ کشتی افزایش می‌دهد ۵ خوردبین: پرسپولیس با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهد/ دخالت‌ها در انتخاب داور دربی اشتباه بود ۶ اسماعیلی‌فر به سپاهان پیوست + عکس ۷ جام حذفی فوتبال| تراکتور - نفت مسجدسلیمان؛ جدال بر سر سهمیه آسیا با نفتی‌های معترض ۸ رونالدینیو و برادرش سرانجام آزاد شدند و به برزیل بازمی‌گردند مهمترین اخبار ورزشی استیلی: پرسپولیس باید با انگیزه در دربی حاضر شود/ تیم گل‌محمدی شایسته کسب دومین جام است نامجومطلق: هر تیمی تمرکز داشته باشد، برنده دربی می‌شود/ زمان سفر سعادتمند به اروپا مناسب نبود سخنگوی قوه قضاییه: پرونده‌ای درباره موضوع ویلموتس در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل شده است/ عزمی جدی برای بررسی داریم خوردبین: پرسپولیس با اختلاف یک گل استقلال را شکست می‌دهد/ دخالت‌ها در انتخاب داور دربی اشتباه بود مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو ایران جودو جودو ایران جودو پروتکل های بهداشتی فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد