Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@20:29:12 GMT

کشف ۸۰ هزار عدد داروی غیر مجاز در شهریار

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۹۷۳

کشف ۸۰ هزار عدد داروی غیر مجاز در شهریار

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۰ هزارعدد انواع دارو‌های غیر مجاز به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد. تاریخ انتشار: 13:43 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۰۷۲

خبرگزاری میزان - سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع دارو‌های غیرمجاز در منطقه نصیرآباد شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو شده و پس از هماهنگی قضائی به آنجا اعزام شدند.   این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل ۸۰ هزار عدد انواع دارو‌های غیر مجاز کشف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.   بیشتر بخوانید: ایجاد شایعه برای فروش بیشتر/ قاچاقچیان به دنبال مرگ معتادان نیستند   فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ارزش دارو‌های قاچاق توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دارو غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون

دکتر زهرا جهانگرد با تاکید بر اینکه تزریق آنتی‌بیوتیک سفتریاکسون فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان (در مکان مجهز به تجهیزات احیاء و تیم متبحر برای انجام عملیات احیاء) انجام شود، گفت: در صورت مصرف دارو در مراکز فاقد تجهیزات، منجر به عوارض دارویی شده، جان بیمار در خطر خواهد بود.

وی افزود: به‌منظور پایش علائم بالینی و تحت‌نظر به‌منظور پایش وقوع عوارض ناخواسته احتمالی، بیماران باید حداقل ۳۰ دقیقه پس از تزریق تحت نظر باشند و در صورت بروز هر گونه علائم و نشانه‌های ازدیاد حساسیت، تزریق دارو قطع و اقدامات حمایتی و درمانی لازم بر اساس علائم بالینی انجام گیرد. 

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت توصیه کرد: از تجویز و مصرف داروی سفتریاکسون در موارد مصرف تایید نشده و فاقد اندیکاسیون‌های تایید شده و همچنین مصرف خودسرانه و غیرمنطقی دارو‌های آنتی‌بیوتیک از جمله داروی سفتریاکسون اجتناب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار