Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:12:58 GMT

روزنامه‌ها در فرهنگ عمومی موثر هستند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۹۹۰

روزنامه‌ها در فرهنگ عمومی موثر هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: روزنامه‌ها در مطالبات مردمی از مسئولان و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی کرده و در فرهنگ عمومی موثر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» در بازدید از دفتر روزنامه‌ اصفهان زیبا با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت هفته دولت گفت: روزنامه ظرفیت توانمندی است که در هدایت و جهت دهی جامعه موثر بوده و از این منظر فعالیت در رسانه ارزشمند است چرا که با فرهنگ جامعه سر و کار داشته و در ابعاد مختلف اجتماعی اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه روزنامه‌ها در مطالبات مردمی از مسئولان و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی کرده و در فرهنگ عمومی موثر هستند، افزود: روزنامه در معرفی استان اثرگذار بوده که این مهم با شناخت صحیح شهرها و روستاهای استان اتفاق می‌افتد.

 

وی محلی و استانی بودن روزنامه اصفهان زیبا را ظرفیتی برای معرفی استان دانست و خاطرنشان کرد: کسی که در روزنامه فعالیت دارد نباید به مجموعه رسانه‌ای نگاه کارمندی داشته باشد و لازم است کار روزنامه را متعالی دیده و دلسوزانه و با علاقه در آن فعالیت نمایند.

 

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه لازم است حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی از جمله دغدغه‌های فعالان رسانه‌ای باشد، تصریح کرد: امروز نیاز اصلی جامعه بحث فضای مجازی بوده که در این زمینه دغدغه‌های جدی وجود داشته و روزنامه می‌تواند در این حوزه اثرگذار باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت اظهار کرد: همه ما به برکت وجود حضرت حجت عج زندگی می‌کنیم و باید دِین خود را به هر طریق ممکن به ایشان ادا نموده و در معرفی آن حضرت و معارف والای مهدویت بکوشیم.

 

«امیر طاهری» سردبیر روزنامه اصفهان زیبا نیز در این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون روند فعالیت این روزنامه پرداخت./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه اصفهان زیبا روزنامه های اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک اعضای هیات دولت و استانداران گفت : مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد، برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

وی اظهار کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان‌ها شود.

 صحرایی گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه تمام است.

وی با اشاره به برخی اقدامات نیمه تمام در استان، گفت: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالیکه بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند و اکنون ترمیم تخریب‌های ناشی از زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغالزای استان را راه آهن کرمانشاه - خسروی نام برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲