Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:30:49 GMT

۵۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۱۲۶

۵۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- ۵۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در سومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان ، در سومین روز از هفته دولت با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی 55 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری افزون‌بر 3 هزار و 217 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از این تعداد 46 طرح اقتصادی و پروژه عمرانی با اشتغالزایی 217 نفر به بهره برداری رسید که از این تعداد دو طرح با اعتبار هزینه شده 21 میلیارد ریال اقتصادی بوده است.

گلستان| وزیر جهاد کشاورزی 6 واحد صنایع تبدیلی را در آزادشهر افتتاح و کلنگ‌زنی کرد گیلان| 9 پروژه گردشگری و صنعتی در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد طرح توسعه تولید طلا قروه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد این طرح و پروژه‌ها را در بخش‌های اقتصادی و زیرساخت‌های عمرانی شامل برق‌رسانی، عمران شهری و روستایی، ورزش، بهداشت و راهسازی عنوان کرد و افزود: 8 طرح عمرانی شهری با اعتباری بیش از 178 میلیارد ریال در گچساران به بهره برداری رسید.

کلانتری از آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار مورد نیاز 440 میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: بوستان جانبازان، خیابان پیروزی، تکمیل بلوار شهید پناهپوری و احداث بلوار بیمارستان بی بی حکیمه (س)، پارک بلوار بهمن بیگی شمالی، بلوار البرز زارع و اتاق مانیتور شهرداری هوشمند به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 4 طرح عمران شهری با پیش بینی 185 میلیارد ریال اعتبار در گچساران، ادامه داد: محور چهار باند گچساران - استان خوزستان به طول 45 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 198 میلیارد تومان اجرایی شد.

انتهای پیام/544/ت

R41452/P1336/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت بیشتر بخوانید... پروژه‌های آبفا و صنعت برق البرز با حضور وزیر نیرو و استاندار افتتاح شد نماینده مردم شهرکرد در مجلس: پیگیر اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن هستیم ‌‌بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه سلامت استان هرمزگان با دستور وزیر بهداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پروژه‌های آبفا و صنعت برق البرز با حضور وزیر نیرو و استاندار افتتاح شد نماینده مردم شهرکرد در مجلس: پیگیر اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن هستیم ‌‌بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه سلامت استان هرمزگان با دستور وزیر بهداشت واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۶ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۷ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۸ تمهیدات رسانه‌ای آستان قدس در محرم‌الحرام/ شور حسینی «بین‌المللی» مخابره می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران اسلامی / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا، کوچه‌ها و حاشیه شهرها / عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند معاون وزیر کشور: اولویت‌های سی‌گانه کشور به استانداران ابلاغ شد / ‌طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شوند‌ "هر محله یک حسینیه"| ‌مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) در حاشیه شهر مشهدمقدس + تصویر مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت هفته دولت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی میلیارد ریال حضور وزیر بهره برداری هفته دولت افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود