Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:03:52 GMT

۷۰دستگاه کولرگازی بین مددجویان دیری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۱۷۶

۷۰دستگاه کولرگازی بین مددجویان دیری توزیع شد

سید علی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما از آن رنج می‌برند کمبود شدید وسائل سرمایشی  برای این ایام از سال است که در زمان حاضر ۲۰۰ خانوار مشکل تامین کولر گازی و یخچال دارند.

وی افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در تابستان‌ استان بوشهر، نداشتن وسائل خنک‌کننده مانند کولر به عنوان معضل جدی آرامش این خانواده‌های بی‌بضاعت را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام دیر بیان کرد: بالا بودن هزینه تامین یک دستگاه کولرگازی سبب شده است تا بسیاری از خانواده‌های مددجو توان خرید آن را نداشته باشند که همین مزید بر علت می‌شود که زندگی خود را با سختی در گرمای سوزان تابستان بگذرانند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دیّر اظهارداشت: منابع کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای خانواده‌های تحت حمایت نیست که با رایزنی افراد نیکوکار و بستگان مددجویان، زمینه خرید  ۷۰ دستگاه کولرگازی به ارزش ۵۷۰میلیون تومان فراهم شد و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی و یا فرسودگی کولرها میان آنان توزیع شد.

حسینی یادآورشد: سطح همکاری مردم نیکوکار شهرستان دیّر با  کمیته امداد برای کمک به رفع نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت بسیار مطلوب است و انتظار می‌رود با تقویت این تعامل زمینه رفع بیشتر مشکلات این خانواده‌ها هموار شود.

برچسب‌ها سیستم سرمایشی کمیته امداد امام خمینی (ره) بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستم سرمایشی کمیته امداد امام خمینی ره بندردیر سیستم سرمایشی کمیته امداد امام خمینی ره بندردیر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است