Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:46:00 GMT

زمان برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۱۷۹

زمان برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا مشخص شد

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا کنفدراسیون هندبال آسیا تاریخ برگزاری مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. بر این اساس مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا (انتخابی قهرمانی جهان مجارستان ۲۰۲۱) که به میزبانی ایران و در شهر شیراز قرار است برگزار شود از ۳۰ اسفندماه تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا (انتخابی جهان) ۲۷ بهمن تا ۴ اسفند (۱۵ تا ۲۲ فوریه ۲۰۲۱) به میزبانی بانکوک تایلند انجام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا (انتخابی جهان) نیز از ۱۱ تا ۲۲ اسفندماه به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زنان در آلماتی قزاقستان از ۱۳ تا ۲۱ اسفند و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در جده عربستان انجام خواهد شد.

هندبال ایران تنها در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نماینده ندارد. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا مسابقات ورزشی دستخوش تغییر شده‌اند و اکثر آن‌ها به سال ۲۰۲۱ موکول شدند.

منبع: فدراسیون هندبال برچسب‌ها فدراسیون هندبال شیراز هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال شیراز هندبال فدراسیون هندبال شیراز هندبال انجام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا