Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@14:53:37 GMT

لغو فینال جام حذفی در ورزشگاه پارس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۴۳۸

صراط: مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته برای بررسی ورزشگاه پارس میانرود شیراز که پیش از این به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی انتخاب شده این شهر سفر کردند.

به گزارش فارس، با این وجود اینگونه به نظر می‌رسد که با توجه به نقایص ورزشگاه پارس مانند کیفیت پایین چمن این ورزشگاه، در جلسه‌ای که تا فردا بین مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ و حیدر بهاروند برگزار می‌شود، ورزشگاه دیگری برای برگزاری دیدار فینال این رقابت‌ها انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان، امام رضا (ع) مشهد، یادگار امام تبریز و آزادی تهران برای میزبانی دیدار نهایی جام حذفی گزینه هستند که طبق آئین نامه در صورت منتفی شدن برگزاری بازی در ورزشگاه پارس شیراز، یکی از این گزینه‌ها انتخاب خواهد شد.

البته در صورت صعود تراکتور و برنده دربی پایتخت به مرحله فینال، در حالت طبیعی ورزشگاه یادگار امام و آزادی از گزینه‌های میزبانی دیدار فینال خارج می‌شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال دربی استقلال پرسپولیس جام حذفی صراط ورزشگاه پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد  ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند  باید فینال  در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان  و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت ها مشخص می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط