Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ایده شهر انسان محور، شهری که با مشارکت مردم اداره شود، باید گفتمان اصلی روابط عمومی های مناطق شهرداری تهران باشد.
به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در نشست هم‌اندیشی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با شهردار و اداره روابط عمومی این منطقه، گفت: شهردار تهران معتقد است که شهر کارگاه عمرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر محل زندگی است. این یک لنز نظری جدید است. محل زندگی جایی است که قلمرو عمومی داشته باشد. باید همه مردم بتوانند از تمام امکانات آن به خوبی استفاده کنند.
مشاور شهردار تهران تاکید کرد: تهران حق همه مردم است نه می‌شود هوایش را به شخص خاصی داد، نه خیابان و نه پیاده‌روی آن را. این گفتمان باید در مجموعه روابط عمومی‌های شهرداری تهران نهادینه شود.
او ابیان کرد: اینکه ما نیازهای مردم را در نظر گیریم و به اصل مشارکت‌گرایی توجه کنیم امر مهمی است. چرا که شهر برای همه است. اولویت با منافعی است که برای همه تعریف می‌شود. اولویت با پروژه‌هایی است که همه بتوانند از آن استفاده کنند و این مهم، در همه افراد شهر معنی می‌شود. در تهران تو و من معنی می‌شود.
محمدی خاطر نشان کرد: همه مردم باید بتوانند منافع خود را در شهر پیدا کنند و آن زمان است که می‌توان گفت شهر با مشارکت مردم و انسان محور اداره می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد: ما در روابط عمومی موضع‌مان این است که این ادبیات را در شهر پیگیری کنیم و بتوانیم با مردم با این ادبیات گفتگو کنیم.
محمدی اظهار داشت: این گفتگو در روابط عمومی‌های شهرداری شکل جدی‌تر به خود می‌گیرد. به همین دلیل ما برنامه گفتگوهای تهران را شروع کردیم. این گفتگوها برای این است که بتوانیم این ادبیات را نهادینه کنیم. به عبارت بهتر، مردم، شهروندان و ذینفعان ما در مناطق و مجموعه محلات تهران باید بتوانند خواسته هایشان را از این مسیر جدید پیگیری کنند. ما باید برای بهبود کیفیت زندگی مردم و رضایت آنان تلاش کنیم. مردم باید بتوانند از فضای عمومی شهر و کالبد شهر حداکثر استفاده را ببرند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: ایده شهر انسان محور، شهر برای همه و شهری که همه مردم بتوانند از منافع آن استفاده کنند باید تبدیل به ایده‌ای شود که نتوانیم آن را به قبل برگردانیم. در روابط عمومی مناطق چنین انتظاری را داریم که دوستان ما روی این بخش از کارها تبلیغ و برنامه ریزی جدی‌تری کنند.
در این نشست فریدون حیدری شهردار منطقه5 نیز در سخنانی فعالیت روابط عمومی‌های مناطق را بسیار خطیر توصیف و بیان کرد: فعالیت در روابط عمومی‌های مناطق پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.
حیدری افزود: توجه به نیازها، مطالبات و خواسته‌های مردم، اصل محوری در روابط عمومی‌ها است که این مهم در روابط عمومی منطقه5 با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.
شهردار منطقه5، بیان کرد: نشان دادن و به تصویر کشیدن فعالیت‌های مدیریت شهری و اطلاع رسانی به موقع آن به مردم امر مهمی است که با تلاش روابط عمومی‌ها میسر است.
در این نشست، همچنین معاونان و مدیران مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هر یک در سخنانی فعالیت و عملکرد روابط عمومی منطقه5 را مورد بررسی قرار دادند و نکات لازم را ارائه کردند.
فتانه انفرادی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه5، نیز در سخنانی گزارشی از عملکرد روابط عمومی منطقه ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روابط عمومی روابط عمومی انسان محور همه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان