Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:38:24 GMT

انتخاب سایبان خودرو مناسب و به صرفه با عمر مفید بالا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۴۹۱

انتخاب سایبان خودرو مناسب و به صرفه با عمر مفید بالا

با توجه به افزایش قیمت خودرو و هزینه بالای نگهداری خودرو موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم، محل نگهداری خودرو در طول شبانه روز است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بزرگمهر، چه در روزهای داغ تابستان و چه در روزهای باران و برفی و سرد زمستان می بایست مکانی برای پارک خودرو داشته باشیم که مسقف بوده و مانع تابش شدید آفتاب و همچنین ریزش برف و باران و تگرگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو استفاده از سایبان خودرو موضوعی مهم و لازم برای خودروها می باشد که برای انتخاب و خرید سایبان ماشین خوب، با کیفیت و مناسب محیط مورد نظر باید به نکاتی دقت داشته باشیم.

یکی از موارد مهم در داشتن سایبان ماشین خوب، انتخاب سایبان ماشین با اسکلت و شاسی محکم و بادوام می باشد که در شرایط بد جوی تحمل فشارها را داشته باشد.

برای اطمینان از استحکام و ایمنی سایبان ماشین بهترین راه خرید از شرکت معتبر تولیدکننده سایبان ماشین می باشد.

نکته مهم دیگر داشتن سایه انداز مناسب و خنک سایبان ماشین در تابستان می باشد.

نوع پوشش سایبان خودرو بسیار مهم می باشد حتما دقت داشته باشید که سایبان خودور با پوشش ورق فلزی یا پلی کربنات سفارش ندهید زیرا هر دو حرارت را به سطح زیرین خود انتقال می دهند و شما از بهره وری مناسب آن دور خواهید ماند.

یکی از بهترین پوشش ها برای سایبان خودرو پوشش upvc می باشد که دارای سایه انداز خنک می باشد.

البته در این مرحله از انتخاب سایبان مهم است که چه نوع upvc استفاده شده باشد. امکان شناخت نوع upvc و دانستن میزان کیفیت آن موضوعی نیست که به راحتی قابل تشخیص باشد. در صورت استفاده از پوشش upvc نامرغوب عمر مفید سایبان خودرو شما بسیار کاهش می یابد.

در حال حاضر راهکار مهم برای این منظور باز هم خرید از شرکت معتبر تولیدکننده سایبان ماشین می باشد تا کمترین دغدغه و نگرانی را در مورد نوع و کیفیت سایبان ماشین داشته باشید.

نوع پوشش رنگ سازه و اسکلت سایبان ماشین نیز مهم است. کیفیت رنگ خوب و بالا باعث می شود تا عمر مفید سایبان ماشین افزایش پیدا کرده و از طرفی نیاز به رنگ آمیزی هر ساله نداشته باشید.

بهترین نوع رنگ برای سازه و اسکلت سایبان ماشین رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک است که دارای عمرمفید بالا و دوام و پایداری بسیار مناسب می باشد.

نوع ساخت و نصب سایبان نیز موضوعی مهم است زیرا از قدیم ساخت به صورت سنتی و در محل بوده است و تمام برشکاری، جوشکاری، نصب و رنگ آمیزی همه در محل انجام می شود که این موضوع باعث ایجاد مزاحمت و همچنین کثیفی محل شده و با توجه به ابزارآلات محدود در محل سایبان خودرو ساخته شده از کیفیت پایینی برخوردار است.

این در حالی است که سایبان پیچ و مهره ای بزرگمهر تماما در کارخانه این شرکت طراحی، تولید، رنگ آمیزی و بسته بندی شده و به محل مورد نظر شما ارسال می گردد.

تمام قطعات این سایبان پیچ و مهره ای بوده و در کمتر از چند ساعت در محل نصب می گردد. نصب سایبان پیچ و مهره ای بزرگمهر نیازی به برشکاری، جوشکاری و تخریب ندارد. تمام قطعات این نوع سایبان ماشین به صورت بسته بندی شده و پس از تایید واحد کنترل کیفیت به محل نصب ارسال می گردد.

مدت زمان نصب سایبان ماشین بزرگمهر کمتر از چند ساعت می باشد همچنین با توجه به نوع طراحی و ساخت سایبان ماشین بزرگمهر نصب آن می تواند توسط خریدار انجام پذیرد .

نکته مهم در سایبان ماشین بزرگمهر پوشش رنگ اسکلت و سازه سایبان با رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این ویژگی باعث افزایش چشمگیر عمر مفید سایبان خودرو بزرگمهر شده و تا مدت طولانی شما را از رنگ آمیزی مجدد آن بی نیاز می کند.

نکته مهم دیگر استفاده از پوشش درجه یک و با کیفیت upvc در پوشش سقف سازه سایبان خودرو بزرگمهر است. این نوع پوشش به دلیل دارابودن مواد آنتی یو وی  توانایی تحمل آفتاب داغ تابستان را داشته و عمر مفید بالایی دارد.

در پایان با توجه به قیمت بالای انواع خودرو و هزینه های جانبی آن پیشنهاد می گردد حتما از سایبان خودور برای نگهداری ماشین خود استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایبان خودرو رنگ آمیزی عمر مفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : قصه ها و ترانه های و ماشین‌نوشته های تهران قدیم خط به خطش برای اهالی تهرانی که در گرد و غبار روزگار مویی سپید کرده‌اند پر از خاطره‌های فراموش نشدنی است.

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

«محمود منیعی» تهران‌پژوه، درباره این موضوع توضیح می‌دهد: «با عجین شدن خودرو در زندگی روزمره مردم و جمع شدن بساط درشکه‌چی‌ها اغلب راننده‌ها برای جلب مشتری بیشتر و بازارگرمی سعی می‌کردند از ‌ترفندهای مختلفی استفاده کنند. قدیم‌ها خودروها فاقد پخش‌صوت یا رادیو بودند. به همین دلیل، اغلب راننده‌ها سعی می‌کردند با خوش‌وبش و نقل روایت‌های جالب به نحوی با مسافران ارتباط بگیرند تا اینکه به مرور زمان راننده‌ها یا شوفرهای خوش‌صدا شروع کردند به آوازخوانی در طول مسیر که در ماشین دودی هم انجام می‌شد.»

بنا بر این، خواندن تصنیف‌هایی کوچه‌بازاری مانند ترانه معروف ماشین مشدی ممدلی نه بوق نه صندلی و از قند و شکر ساخته‌ام جوجه خروس، آقایان یکی یه دونه خروس و... در هنگام سفر رواج پیدا کرد.

اما قصه ماشین‌نوشت ماجرای جالب‌تری دارد. مطالبی که اغلب برگرفته از دلمشغولی‌های روزمره صاحب خودرو بود. درباره فرهنگ ماشین‌نوشت‌ها «سیدجمال هادیان طبایی‌زواره» کتابی با عنوان «اتول‌نامه» نوشته است که در آن به موضوع همین ماشین‌نوشت‌ها و معروف‌ترین و پر مخاطب‌ترین آنها در میان راننده‌ها پرداخته شده است.

منیعی در این باره می‌گوید: «زیبایی بصری خودروها و اینکه پیام و اثری تلنگرآمیز برای ذهن مخاطب داشته باشد برای راننده‌های تهران قدیم بسیار مهم بود و به همین دلیل سعی می‌کردند وسیله نقیله‌شان را با بهترین شکل و نوشته‌ها تزیین کنند و به نحوی تو چشم شهر باشد؛ از جمله: عمرا اگر لنکه‌ام را پیدا کنی / خدایا هیچ جوانی را نامراد نکن/ مژده ‌ای دل که مسیحا نفسی می‌آید / سلام جیگر طلا / ناظم نظم جهانی کی می‌آیی / خدا کند که بیایی و..»

کد خبر 848729 برچسب‌ها هویت شهری تهران اتومبیلرانی

دیگر خبرها

  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • لوازم یدکی رنو
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی