Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر در تصادفات رانندگی چهار ماه نخست سال جاری جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶.۷ کاهش داشته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، در چهار ماهه نخست امسال 4 هزار و 859 نفر در تصادفات کشته شدند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با آمار تلفات 5 هزار و 832 نفر، 16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، در این مدت استانهای تهران با 380، فارس با 371 و اصفهان با 310 فوتی بیشترین و استانهای ایلام با 35، کهگیلویه و بویراحمد با 63 و چهار محال و بختیاری با 67 فوتی، کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشتند.

همچنین در چهار ماهه ابتدایی امسال، سه هزار و 196 نفر در محورهای برون‌شهری، یک هزار و 338 نفر در مسیرهای درون‌شهری، 301 نفر در مسیرهای روستایی و 24 نفر نیز در سایر مسیرها جان خود را از دست داده‌اند که تمام این موارد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

در این مدت 89 هزار و 937 مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد 67 هزار و 842 نفر مرد و 22 هزار و 95 نفر زن بودند.

تعداد مصدومان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 27.7 درصدی داشته است.

مرگ بیش از 1300 نفر در تصادفات تیر ماه

در تیر ماه امسال یک هزار و 376 نفر در حوادث رانندگی جان باختند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با آمار تلفات یک هزار و 679 نفر، 18 درصد کاهش یافته است.

تعداد مصدومان تصادفات نیز که در تیرماه به پزشکی قانونی مراجعه کردند 28 هزار و 704 نفر گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20.3 درصد کمتر شده است.

تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان 5 نفر را گرفتتصادف خونین در محور تربت جام / 2 نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند+تصویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای حوادث سازمان امداد و نجات هلال احمر پزشکی قانونی اورژانس آتش‌نشانی راهور بیشتر بخوانید... تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند تصادف خونین در محور تربت جام / ۲ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند+تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند تصادف خونین در محور تربت جام / ۲ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند+تصویر واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای حوادث سازمان امداد و نجات هلال احمر پزشکی قانونی اورژانس آتش‌نشانی راهور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نوشیدن "آب یخ" علاوه بر ضایعه کبدی باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود! ۲ ۲ کشته در اتاقک ویران شده خودروی نیسان + تصاویر ۳ داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد ۴ خودسوزی یک مرد پس از شکایت همسرش باعث سوختگی شدید مأمور پلیس شد ۵ جزئیات مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت مسروقه در تعقیب و گریز با پلیس ۶ رایزنی برای رایگان شدن اینترنت "شاد" ادامه دارد/انتشار دفترچه استخدام تا ۱۰ شهریور ۷ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۸ مستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" ۱۵ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار اجتماعی اعلام اسامی و میزان محکومیت چند متهم اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها رابطه بین اختلاس و "بدحجابی" چیست؟! آغاز تدریس تصویری معلمان از ۱۵ مهر/ اضافه‌ شدن ۲۵ آیتم جدید به "شاد" برای پرداخت میلیاردی به "ویلموتس" مشکلی نداریم اما برای ازدواج جوانان و فرزندآوری اعتبار نداریم! مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای حوادث سازمان امداد و نجات هلال احمر پزشکی قانونی اورژانس آتش نشانی راهور حوادث جاده ای حوادث سازمان امداد و نجات هلال احمر پزشکی قانونی اورژانس آتش نشانی راهور مقایسه با مدت مشابه سال قبل تصادف خونین در محور نفر مصدوم شدند نفر در تصادفات پزشکی قانونی نفر کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر در حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در شاهین شهر خبر داد. - اخبار استانها -

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون حادثه تصادف مینی‌بوس با لیفان در شهرستان شاهین‌شهر اظهار داشت: مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارشی مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در محدوده اتوبان آزادگان روبه‌روی شهرک گلدیس شهرستان شاهین‌شهر دریافت کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله 5 واحد امدادی اورژانس 115 به محل این حادثه اعزام شدند.

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکانبه فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه 15 نفر شامل 7 نفر مرد و 8 نفر خانم مصدوم شدند و مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

انتهای پیان/170/.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم