Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@06:34:25 GMT

نامجومطلق: برای استقلالی‌ها خبر خوب داریم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۶۵۹

نامجومطلق: برای استقلالی‌ها خبر خوب داریم

مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر تیمی تمرکز لازم را داشته باشد، فاتح دربی خواهد شد.

به گزارش شریان نیوز،مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: قبلاً هم گفته بودم زمان بازی فینال جام حذفی شرایط سختی برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد می‌کند، چون بدون استراحت باید وارد بازی‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهم در شرایطی که لیگ فرسایشی بود. در نهایت فدراسیون کمکی به نمایندگان ایرانی نکرد و نمی‌دانم چطور به این نتیجه رسیدند بازی‌ها در زمان قبلی برگزار شود.

 

وی ضمن ابراز امیدواری به اینکه دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس تماشایی باشد، افزود: بازی‌های پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم. باید بگویم این تیم، تیم خوبی است. با وجود اینکه سه بازیکن مصدوم داریم که روی تیم تأثیر می‌گذارد، اما آنقدر بازیکن خوبی داریم که نبود این بازیکنان را پوشش بدهند. خبر خوب هم این بود که علی کریمی به تمرینات تیم برگشت.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: بازی فردا سخت و دشوار خواهد بود، چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند. در این بین هر تیمی تمرکز داشته باشد، برنده دربی خواهد بود. قطعاً این شرایط باعث می‌شود، فرصت‌های گل شاید کمتر به وجود بیاید، اما دنبال این هستیم مانند بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم. بدون شک تیمی که از معدود موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده دربی خواهد بود. در این هفته سعی کردیم آرامش را به تیم بیاوریم و بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به فینال برویم.

نامجومطلق با اشاره به غیبت هواداران دو تیم در بازی فردا گفت: نکته مهم نبود تماشاگران است. شور و شوق تماشاگران در سکوها نیست و جای آنها در این بازی خالی است. این دومین بار است که در تاریخ دربی‌ها بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را از دو تیم شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه ممکن است بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود، تصریح کرد: این بازی باید برنده داشته باشد. خستگی روی ساق پاهای بازیکنان هست، اما امیدوارم بازی در ۹۰ دقیقه به پایان برسد. البته باید خودمان را برای ضربات پنالتی نیز آماده کنیم، چون ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم یادآور شد: روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر مصدوم هستند و مصدومیت‌شان برطرف نشده است. باید تشکر ویژه از همه بازیکنان داشته باشم. تحت تأثیر بازیکنانی چون سیاوش یزدانی قرار گرفتیم. او تحت هر شرایطی قصد داشت به تیم کمک کند، اما بحث سلامتی بازیکنان را اولویت اصلی قرار داده‌ایم و متأسفانه با وجود انگیزه زیادی که داشت به این بازی نرسید. البته بازیکنانی داریم که جای آنها را پر کنند.

منبع: شریان

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله

به گزارش همشهری آنلاین ناصر ابراهیمی، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی، اظهار داشت: بازی زیبایی بود و علی رغم اینکه پرسپولیس حذف شد، اما به نظرم پیروزی‌ حق آلومینیوم بود و من به شخصه این برد را به این تیم اراکی تبریک می‌گویم.

وی در این رابطه افزود: مقصر این شکست اوسمار بود و پرسپولیس چوب اشتباهات او را خورد چراکه با تعویض‌های اشتباه تیم را به دردسر انداخت. از قدیم گفتند نقد را ول کردی و نسیه را چسبیدی؟ آقای اوسمار ما ۵ روز دیگر با سپاهان بازی داشتیم طی این زمان بازیکنان استراحت کافی را داشتند، اما چرا بازیکنان موثر تیم را تعویض کردید که اینگونه به دردسر بیفتیم؟ من از اینکه ۲ بار اختلاف ۲ گله را از دست دادیم به شدت حسرت خوردم.

*حسینی تعویض‌های خوبی انجام داد و تمام کارهای تاکتیکی تیمش روی نظم انجام شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مجتبی حسینی مربی توانمند و کاربلدی است و در گذشته نیز شاگرد بنده بوده و او را به خوبی می‌شناسم. حسینی تعویض‌های خوبی انجام داد و تمام کارهای تاکتیکی تیمش روی نظم انجام شد و به هر آنچه که می‌خواستند رسیدند. مجتبی حسینی بعد از تعویض‌های اوسمار بازیکنان جوان و باانگیزه تیمش را وارد زمین کرد و در دقایق پایانی و زمانی که پرسپولیس فکر می‌کرد بازی را برده ناگهان غافلگیر شد و در کمتر از ۲۰ دقیقه سرخ پوشان را نقره داغ کردند.

ابراهیمی در خصوص عملکرد بازیکنان در این بازی، عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه ۷۰ خوب بودند، اما بعد از آن در رویای صعود ماندند و غافل از اینکه آلومینیوم در اراک زهردار است تمرکزشان را از دست دادند. علی رغم اینکه مهاجمان پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند، اما خط دفاعی سرخ‌ها نمره قبولی نگرفتند و اینگونه شکست خوردیم. لیموچی و شروین بزرگ از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال ایران هستند و باید مراقب خودشان باشند که فوتبالشان در آینده توسط برخی دلال‌ها نابود نشود.

*سپاهان به این سادگی تسلیم نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کادرفنی پرسپولیس باید بیشتر از این‌ها محتاط عمل می‌کرد. ما یک زمانی به همراه علی پروین ۹۰ دقیقه در یک دیدار بازی می‌کردیم و همینطور تیم‌هایی که هدایتشان را بر عهده داشتم هرگز به خاطر ترس تا پایان ۹۰ دقیقه دست به ترکیب و ارنج تیم نمی‌زدیم، چرا که این کار در یک بازی مهم باعث سردرگمی تیم خواهد شد.

ابراهیمی در پایان درباره با دیدار آینده سرخ‌پوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و به این سادگی تسلیم نمی‌شود و تن به شکست نخواهد داد، اما در هر صورت این بازی در آزادی است و باید بازیکنان نهایت تلاششان را به کار بگیرند تا ان‌شاءالله یک بازی هجومی و پرگل را شاهد باشیم و در کنار اینکه از فوتبال لذت می‌بریم شاهد برد پرسپولیس هم باشیم. پیروزی در این بازی ۹۰ درصد مسیر قهرمانی در لیگ را برای شاگردان اوسمار هموار خواهد کرد و کادرفنی زمان مناسبی دارد تا بتواند این بازی را آنالیز کنند. سپاهان تیم شوت زنی است و در حملات پرتعداد ظاهر خواهند شد که امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس برای این بازی به خوبی آماده شوند.

کد خبر 847634 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان